Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@12:48:57 GMT

مدارس این استان تا آخر هفته تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۱۵۱۷

مدارس این استان تا آخر هفته تعطیل شد

علیرضا منتشلو روز یکشنبه اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف هفته گذشته در نقاط مختلف استان و بر اساس پیش بینی هواشناسی مبنی بر ادامه برودت هوا و افت محسوس  دما، لغزندگی معابر، مشکلات تردد در سطح شهرها و مسدود بودن برخی از مسیرهای ارتباطی روستایی آموزش مجازی دانش‌آموزان در تمام دوره‌های تحصیلی تا پایان هفته جاری تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افرود: این تصمیم بر اساس هماهنگی با فرمانداران و تصمیم ستاد مدیریت بحران استان و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی گرفته شده و براین اساس،  کلاس های درس تمام مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز پیش‌دبستانی استان در سطح شهر و روستا در ۳ نوبت صبح و بعد از ظهر روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه چهارم تا ششم بهمن ۱۴۰۰ به صورت آنلاین و آموزش دانش آموزان در بستر شبکه «شاد» انجام ‌می‌شود.

از روز دوشنبه هفته گذشته نیز به دلیل بارش برف و سرمای هوا تمام مدارس این استان تعطیل اعلام شد و روزهای شنبه و یـکشنبه هفته جاری نیز مدارس تعطیل و آموزش دانش‌آموزان بصورت غیرحضوری بود.

طبق اعلام هواشناسی در شبانه روز گذشته شهرهای بابارشانی بیجار با دمای منفی ۲۹ و سقز با دمای منفی ۲۶ درجه سانتی‌گراد سردترین شهرهای کشور بودند.

دمای هوای شهرهای مریوان ۲۴-، دهگلان ۲۲-، سنندج و دیواندره ۲۱-، سروآباد ۲۰-، کامیاران ۱۹-، زرینه ۱۶-، بیجار ۱۴-، قروه ۱۱- و بانه ۹- درجه سانتیگراد گزارش شد.

شهر بانه در شبانه روز گذشته با دمای هفت درجه سانتی‌گراد گرمترین دمای ثبت شده در استان را به خود اختصاص داد و شهر سنندج نیز در بیشترین حالت دمای منفی پنج درجه را تجربه کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد جواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه صبح امروز حداقل دمای ۱۴ درجه سانتیگراد را ثبت کرده ایم و انتظار داریم حداکثر دمای امروز به ۲۵ درجه سانتیگراد برسد گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار حداقل و حداکثر دمای ۱۳ و ۲۷ درجه را داریم.

وی بیان داشت: با ادامه روند افزایشی، دمای هوای قم در روز جمعه ۷ اردیبهشت به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

ترابیان گفت: هوای قم امروز قمستی ابری همراه با وزش باد است اما به تدریج از میزان ابرناکی آسمان کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم افزود: آسمان قم روز پنجشنبه صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: انتظار داریم از اواسط هفته آینده با ورود سامانه جدید به کشور و قم شاهد افزایش ابر و بارش‌های احتمالی در استان باشیم.

دیگر خبرها

  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها