Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ناصر عتباتی روز یکشنبه در مراسم آزادی این زندانیان زن جرایم غیرعمد نیازمند که به مناسبت ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن برگزار شد اظهار داشت: برخی افراد بدون سوء نیت مجرمانه و قصد سوء به لحاظ شرایط خاص مالی و معیشتی به مشکل برخورده‌ و کارشان به زندان کشیده است.

وی افزود: اکنون ۳۲۰ نفر محکوم مالی در زندان‌های آذربایجان‌غربی هستند که چشم انتظار کمک‌های نوعدوستانه مردم و سازمان های مردم نهاد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی اظهار داشت: هر یک از این مددجویان، سرپرست خانواده‌ای هستند که به لحاظ مشکلات مالی و اقتصادی نتوانسته‌اند تعهدات خود را عمل کنند و روانه زندان شده‌اند.

عتباتی افزود: همه ما و جامعه در قبال همنوعان خود مسوولیت اخلاقی و دینی داریم و باید برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه کمک و مساعدت‌های مالی به هیچ وجه شامل مجرمین خطرناک یا مجرمین عمد و اراذل و اوباش نمی‌شود گفت: کمک‌های مردمی در ستاد دیه و سایر نهادهای یاری رسان فقط شامل محکومین مالی و غیر عمد است.

وی اضافه کرد: همین که بتوانیم فرهنگ کمک به زندانیان جرایم غیرعمد و مالی را در جامعه نهادینه کنیم کار بزرگی است.

در پایان این مراسم حکم آزادی چهار نفر از بانوان زندانی که با کمک های مردمی و ستاد دیه آزاد شده بودند به آنها تحویل و از زندان آزاد و به محفل خانواده خود بازگشتند و همچنین از ۱۴ نفر از خیران نیکوکار هم با اهدای لوح قدردانی شد.

برچسب‌ها دادگستری آذربایجان غربی آزادی زندانیان ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان غربی آزادی زندانیان دادگستری آذربایجان غربی آزادی زندانیان ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس

ایسنا/فارس مدیرکل زندان‌های فارس رهاورد برگزاری ۱۶ جشن گلریزان در این استان را کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد اعلام کرد.

اسحاق ابراهیمی امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه با اعلام این مطلب گفت: در ماه مبارک رمضان ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه استان برگزار شد که در این جشن‌ها، خیران کمک‌های خود را جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ارائه داشتند.

رئیس ستاد دیه استان فارس افزود: در نتیجه این جشن‌ها که با حضور و استقبال ارزشمند جامعه خیران و مسئولان محلی و استانی همراه بود، بیش از ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیران و نیک‌اندیشان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت شد.

ابراهیمی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده‌اند، گفت: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک خیران هستند.

وی دومین مرحله از پویش سهم من ۴۰ را نیز مورد استقبال مردم توصیف و اظهار کرد: بیش از ۶ هزار تراکنش تاکنون انجام و نزدیک به ۷ میلیون تومان در این حوزه جمع‌آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم‌استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر ۴۰ هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، می‌تواند زمینه آزادی کل زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهیم، نوع دوست و فرهنگ‌ساز استان خواهد بود.

رئیس ستاد دیه فارس یادآور شد: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ به نام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم شریف براغی آزرادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدای شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است. افرادی که از سر اتفاق و بدون انگیزه مجرمانه به زندان افتاده‌اند خود و خانواده‌هایشان از تبعات آن در رنج هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • مروری بر چند خبر از گوشه و کنارآذربایجان غربی در ۶۰ ثانیه
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت