Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:51:26 GMT

حق بازنشستگان دریافت بهترین خدمات رفاهی است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۱۶۳۰

حق بازنشستگان دریافت بهترین خدمات رفاهی است

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از صندوق بازنشستگی فولاد، «حسین عامریان» در سفر به  استان کرمان، با جمعی از بازنشستگان و اعضای کانون بازنشستگی کرمان دیدارکرد و اظهار داشت: در آغاز مسئولیتم وضعیت صندوق از لحاظ مالی و بودجه‌ای نابسامان بود و با تلاش های انجام شده، سعی شد در پرداخت حقوق بازنشستگان خللی ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عامریان ادامه داد: این صندوق، دارایی‌های ارزشمندی دارد اما مدیریت مطلوبی در خصوص این دارایی‌ها در سالهای گذشته انجام نشده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد تصریح کرد: در این راستا،   فروش اموال، املاک مازاد و تبدیل دارایی‌های غیرمولد به مولد امری ضروری است به همین منظور  به شرکت‌ها در این خصوص تاکید ویژه شده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به اینکه نخستین تغییرات مدیریتی در دوره جدید در معاونت فنی وشرکت مرآت کیش انجام شده، گفت: هدف از این تغییرات ایجاد تحول اساسی در ارائه خدمات  مطلوب به بازنشستگان بود. بر همین مبنا به شرکت مرآت کیش ماموریت داده ایم که تمام اقدامات خود را بر ارائه خدمات رفاهی با کیفیت  به بازنشستگان متمرکز کند.  

 وی یادآور شد: در این راستا  این صندوق برنامه  برگزاری تورهای زیارتی مشهد ویژه بازنشستگان را آغاز کرده  و  برنامه های متعدد دیگری  نیز در دستور کار قرار داده است.

 در این نشست، جمعی از بازنشستگان  صندوق فولاد کرمان مشکلات خود را در موضوعات مختلف نظیر حقوق، همسان‌سازی و بیمه درمان با مدیرعامل این صندوق در میان گذاشتند و معاونان و مدیران صندوق توضیحات لازم را ارائه کردند.

برچسب‌ها استان کرمان صندوق بازنشستگی کشوری بازنشستگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان کرمان صندوق بازنشستگی کشوری بازنشستگان استان کرمان صندوق بازنشستگی کشوری بازنشستگان صندوق بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل چندین ساله تاخیر در برقراری مستمری بازنشستگان

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، با پیگیری‌های مستمر و برگزاری جلسات تخصصی با معاونین صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص مشکلات و چالش‌های اصلی بازنشستگان کشوری در حوزه فنی؛ تأخیرهای بعضاً چندین ماهه در صدور احکام برقراری مستمری بازنشستگان کشوری که به دلیل قصور دستگاه‌ها در ارسال مدارک ایجاد شده بود، مرتفع شد.

بر این اساس طی بخشنامه صندوق بازنشستگان کشوری به کلیه واحدهای تابعه و ادارات استانی مقرر شد، در صورت وجود نقص در مدارک بازنشستگان، چنانچه نواقص در خصوص مواردی نظیر؛ تأخیر در نقل و انتقال حق بیمه، عدم پرداخت کسور سنوات ارفاقی و اشتباه در مقطع زمانی معافیت کسور سنوات خدمت باشد، به مدت چهار ماه و به میزان ۷۵ درصد میانگین حقوق و فوق‌العاده‌های مشمول برداشت کسور بازنشستگی در دو سال آخر اشتغال را به نسبت سنوات خدمت، به عنوان حواله موقت به فرد بازنشسته پرداخت کنند.

با این اقدام معضل پنجاه ساله تأخیر در برقراری حقوق بازنشستگان کشوری که بسیار مورد اعتراض بازنشستگان گرامی بود، رفع شد.

همچنین در راستای اعتراض بازنشستگان کشوری مبنی بر قصور برخی دستگاه‌های اجرایی در ارسال به موقع پرونده خدمتی مستخدم قبل از صدور حکم بازنشستگی توسط دستگاه ذی‌ربط؛ با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور مراتب اصلاح موضوع توسط صندوق بازنشستگی کشوری طی بخشنامه‌ای خطاب به کلیه دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شد.

کد خبر 6083568

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان
  • زمینه بهره‌مندی فرهنگیان بازنشسته از خدمات رفاهی فراهم شود
  • مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد
  • پذیرش اسناد درمانی بازنشستگان و صدور معرفی‌نامه بیمه تکمیلی تا پایان اردیبهشت
  • رفع مشکل چندین ساله تاخیر در برقراری مستمری بازنشستگان
  • توضیحات صندوق بازنشستگی درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان
  • حقوق فروردین بازنشستگان فولاد امروز واریز می‌شود + درصد افزایش
  • توضیحات صندوق بازنشستگی درباره بیمه‌ تکمیلی بازنشستگان
  • توضیحات صندوق بازنشستگی کشوری درخصوص «بیمه تکمیلی» بازنشستگان