Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - سرهنگ ارسلان خادمیان در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان گچساران گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۸۷ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

او با بیان اینکه گچساران بیشترین کالای قاچاق مکشوفه را در کهگیلویه و بویراحمد دارد گفت: در ۱۰ ماهه امسال کالای قاچاق به ارزش ریالی ۱۸۷ میلیارد و ۳۷۰ میلیون و ۴۵۱ هزار و ۹۵ ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد که این مقدار کالای مکشوفه ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه در پارسال افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمیان با بیان اینکه با قاچاقچیان کالا در شهرستان گچساران به جد برخورد می‌شود، گفت: قاچاق کالا ضربه بزرگی به تولیدات داخلی وارد می‌کند و مبارزه با این پدیده در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

جانشین فرمانده انتظامی گچساران گفت: در رابطه با قاچاق کالا از ابتدای امسال تا پایان دی ماه ۳۹۳ نفر قاچاقچی کالادر شهرستان گچساران دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند و ۱۴۸ خودروی حامل کالای قاچاق نیز در این شهرستان توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
شدند.

فرماندار شهرستان گچساران نیز در این جلسه گفت: قاچاق کالا به خودکفایی کشور و چرخه اقتصاد داخلی لطمه وارد می‌کند و مبارزه با این پدیده ضروری است.

روانبخش دیهیم با بیان اینکه دستگیری و ضبط کالا‌های قاچاق به تنهایی موثر نیست گفت: باید فرهنگ حمایت از کالای داخلی ترویج شده تا شهروندان به جای استفاده از کالا‌های قاچاق خارجی به سمت کالا‌های تولید داخل ترغیب شوند.

او گفت: وقتی استفاده از کالای داخلی بیشتر شود قاچاق کالا نیز کاهش خواهد یافت و این امر نیاز به فرهنگ سازی دارد.

انتهای پيام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی کالای قاچاق شهرستان گچساران کالای قاچاق قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن

سرهنگ کوروش صفیان اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان بروجن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کشف ۴۸۲ مورد تخلف صنفی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی بروجن افزود: با تلاش و پیگیری مامورین ضمن هماهنگی قضایی و اجرای طرح ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی شهرستان، از یک دستگاه خودرو سمند در عملیات موفق پلیسی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف و ضبط شد و یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • ابراز خرسندی شهروندان گچساران از مرمت و بهسازی گلزار شهدا + فیلم
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران
  • برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالا‌های خارجی
  • کشف ۱۹ دستگاه ماینر غیر مجاز در گچساران
  • کشف انبار کالای قاچاق در خرم آباد