Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از مصوبه امروز کمیسیون تلفیق در جهت افزایش ۷۶ هزار میلیارد تومانی منابع هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: در این جلسه با مصوبه اعضای کمیسیون منابع بخش هدفمندی یارانه‌ها در بودجه افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در لایحه دولت ۴۷۰ هزار میلیارد تومان برای منابع هدفمندی یارانه‌ها در نظر گرفته شده بود که با افزایش ۷۶ هزار میلیارد تومانی منابع این بخش به ۵۴۶ هزار میلیارد تومان رسید.

وی اظهار داشت: این ۷۶ هزار میلیارد تومان از محل فروش فرآورده‌های نفتی در داخل و همچنین فروش و صادرات نفت خام و LPG، اتان و گوگرد حاصل خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ خاطرنشان کرد: همچنین در مصوبه امروز مقرر شد تا بخشی از درآمدهای ایجاد شده در حوزه گاز به مصرف برسد کما اینکه در قانون هدفمندی یارانه‌ها نیز تصریح شده که ۳۰ درصد از درآمدهای هدفمندی یارانه‌ها باید در حوزه انرژی مصرف شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت مجلس شورای اسلامی هدفمندی یارانه ها هدفمندی یارانه ها خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کمیسیون تلفیق بودجه هدفمندی یارانه ها ۷۶ هزار میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان گفت: زوجهایی که تاریخ ازدواج آنان اول فروردین به بعد است می توانند تسهیلات ازدواج دریافت کنند.

حسن آرمات افزود: به آقایان زیر 25 سال و بانوان زیر23 سال که ازدواج کنند نیز ، تسهیلات سیصد و پنجاه میلیون تومانی پرداخت می شود.

وی زمان انتظار دریافت تسهیلات را حداکثر یک ماه اعلام کرد و گفت: اقساط ماهانه تسهیلات سیصد میلیون تومانی، دو میلیون و پانصد هزار تومان و سیصد و پنجاه میلیون تومانی ، دو میلیون و نهصد و 17هزار تومان ، با بازپرداخت ده ساله است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان افزود: برای هر پرونده نیز یک ضامن نیاز است.

حسن آرمات گفت: متقاضیان با نام نویسی در سامانه ازدواج به نشانی اینترنتی وی ایی خط فاصله بانک نقطه سی بی آی نقطه آی آر در نوبت دریافت وام قرار می گیرند.

پارسال نیز بیش از 18هزار نفردر هرمزگان تسهیلات ازدواج دریافت کردند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • هدفمندی معافیت‌های مالیاتی با سقف گذاری معافیت‌ها
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه