Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - با مشارکت نیروی انتظامی، دستگاه قضا و ناحیه مقاومت بسیج، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی در شهرستان بهمئی آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر لیکک و برخورد قاطع پلیس برای برقراری امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اولین روز با مشارکت بیش از ۶۰ نیروی پلیس در قالب ۱۰ تیم عملیاتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فرزین جمشیدی با بیان اینکه این طرح تا برقراری امنیت کامل در شهرستان بهمئی ادامه دارد، گفت: در این طرح تعدادی سلاح سرد کشف، ۳ سارق دستگیر، تعدادی اموال سرقتی ضبط، چند تن متهم تحت تعقیب فراری دستگیر، ۳ دستگاه خودرو توقیف و بیش از ۱۰۰ خودروی شیشه دودی هم اعمال قانون شد.

او گفت: با برگزاری گشت‌های بازرسی در ورودی و خروجی شهر لیکک به شهرستان‌ها و استان‌های همجوار وسایل نقلیه و خودرو‌ها بازرسی و با رانندگان متخلف نیز برخورد می‌شود.

جمشیدی با اشاره به اینکه فرصت خودنمایی به قانون شکنان و هنجارشکنان را در شهرستان بهمئی نخواهیم داد گفت: با حضور نیرو‌های انتظامی و همراهی دستگاه قضائی طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بهمئی تا اوایل سال جدید ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی گفت: آرامش مردم خط قرمز دستگاه قضا و نیروی انتظامی است و قاطعانه با همه مخلان نظم عمومی برخورد می‌شود و هیچ‌نقطه‌ای برای مخلان نظم و امنیت امن نخواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی هم  گفت: با اتخاذ تدابیر لازم از سوی دستگاه قضایی بهمئی و پلیس با افرادی که موجب مختل شدن امنیت اجتماعی و اخلاقی شده و یا در انظار عمومی اقدام به ایجاد رعب و وحشت قشر‌های مختلف می‌کنند برخورد خواهد شد.

عبدالله حبیبی منش به اشخاص و گرو‌هایی که به شیوه‌های گوناگون تلاش می کنند با ایجاد مزاحمت نظم عمومی جامعه را بر هم بزنند هشدار داد و گفت: دستگاه قضایی شهرستان و پلیس بهمئی با قاطیعت باهرگونه رفتار و حرکات قانون شکن و هنجارشکنانه برخورد قاطع خواهد کرد.

انتهای پيام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی امنیت اجتماعی طرح ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان بهمئی امنیت اجتماعی مخلان نظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد موسوی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در این طرح ۱۵ دستگاه خودرو ۳۱ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.
موسوی تصریح کرد: در ادامه این طرح ۲۵ نفر معتاد، ۱۳ نفر سارق، یک نفر به جرم حمل مواد مخدر، چهار نفر به جرم مالی و اقتصادی، چهار نفر به جرم مفاسد اجتماعی، ۱۰ نفر به جرم قاچاق کالا و ۵۵ نفر نیز به برای سایر جرایم دستگیر شدند.

وی بیان داشت: همچنین ۲۰ قبضه سلاح، ۱۱۰۰ عدد مواد محترقه و ۴۸ فقره انواع سرقت در این شهرستان کشف و ضبط شد و این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضائی در محل‌های پر تردد و میادین شهر اجرا شد.

موسوی افزود: هدف از اجرای این طرح، ارتقا نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودروها در ساعات ممنوعه و خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتورسیکلت‌های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم بود که به مرحله اجرا درآمد.

کد خبر 6087749

دیگر خبرها

  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان