Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@15:23:50 GMT

11 سورتی پرواز برای امدادرسانی به حادثه دیدگان

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۱۷۲۱

11 سورتی پرواز برای امدادرسانی به حادثه دیدگان

ایسنا/کرمان رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان از انجام 11 سورتی پرواز برای امدادرسانی به یک هزار و 800 حادثه دیدگان حوادث طبیعی و بیماری های حاد زمینه ای خبر داد. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان بهزاد عارف گفت: در طی سه روز گذشته 1800 نفر با 11 سورتی پرواز  توسط جمعیت هلال احمر استان کرمان امدادرسانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با اشاره به اینکه امدادهوایی جمعیت هلال احمر به مدت 3 روز عملیات امدادونجات در شهرستان ریگان انجام داده است، افزود: 8 بیمار قلبی، زن باردار و پرسنل اداره راه و ترابری و اداره برق شهرستان ریگان توسط هلی کوپتر هلال احمر نجات و انتقال داده شدند. 
عارف خاطرنشان کرد: بیش از 4 تُن موادغذایی در مناطق کوهستانی و صعب العبور ده کن، حلیله ای، زیارت شاه، دهنه عباسعلی، احمد آباد و سرگدار که راه های ارتباطی آن ها مسدود شده است، توزیع شد. 
وی تصریح کرد: عصر امروز یکشنبه 3 بهمن ماه 1400، تیم امدادهوایی جهت انتقال یک زن باردار به روستای زفتک در منطقه کوهستانی و صعب العبور اعزام شد اما به دلیل شرایط جوی نامناسب امکان فرود هلی کوپتر در این منطقه میسر نشد. 
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان افزود: نیروهای امدادی برای انتقال این زن باردار به صورت زمینی به این روستا اعزام شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هلال احمر سیل طوفان ریگان کرمان جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه