Web Analytics Made Easy - Statcounter

روانبخش دیهیم روز یکشنبه در نشست ساماندهی نانوایی های گچساران افزود: نانوایی های شهرستان ملزم به عرضه نان با کیفیت به مردم هستند و دستگاه های متولی به منظور بهبود وضعیت موجود در نانوایی ها نظارت جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: ۱۰۴ نانوایی در سطح این شهرستان وجود دارد که ماهانه بیش از ۲۳ هزار کیسه آرد بین آنها توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیهیم اظهار داشت: جهاد کشاورزی متولی نظارت بر نانوایی های این شهرستان می باشد می بایست اصناف همکاری لازم را با آنها داشته باشد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه بهبود کمی و کیفی پخت نان انتظار مردم است  گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا بازرسی و نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و کیفیت نان افزایش می‌یابد.

دیهیم ابراز کرد: رعایت نکردن وزن استاندارد نان از سوی نانوایی ها موجب نارضایتی مصرف کنندگان  در این شهرستان شده است.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان نان در گچساران، افزود: نظارت مستمر بر واحدهای عرضه کننده نان یکی از بهترین راهکارها برای افزایش کیفیت این کالای اساسی در شهرستان است. 

دیهیم ادامه داد: عملکرد نانوایی ها با دقت رصد ، کنترل می شود  و در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی  از جمله عرضه نان بی کیفیت  وخام فروشی  برخورد قانونی خواهد شد.

دیهیم با بیان اینکه نظارت بر فعالیت نانوایی ها باید اثربخش باشد ابراز کرد: مردم از کیفیت پایین نان برخی  از نانوایی های این شهرستان گلایه دارند.

وی تصریح کرد: برای رعایت حقوق مردم باید نظارت بر کیفیت نان این واحدها تقویت و در بحث های بازرسی ها ورود جدی صورت گیرد.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

برچسب‌ها آرد نانوا گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد نانوا گچساران آرد نانوا گچساران نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان خادمیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این میزان در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

وی بیان داشت: این میزان در سال ۱۴۰۱ ۹۴ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال بوده است.

خادمیان با بیان اینکه در این راستا، رانندگان حامل کالاهای قاچاق دستگیر شده و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: از مهمترین کالاهای کشف شده در این شهرستان، لوازم خانگی، لوازم صوتی، تصویری، لوازم آرایشی، بهداشتی و خوراکی بوده است.

وی افزود: در این راستا ۸۸ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در سال جاری، در این شهرستان توقیف شد.

خادمیان اظهار داشت: همچنین در سال گذشته، ۵۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و در این زمینه ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گچساران همچنین اظهار داشت: ۱۵۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز در سال گذشته در این شهرستان توقیف شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ ۲۲ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 6081165

دیگر خبرها

  • نظارت استاندارد بر کیفیت محصولات خام کشاورزی مرکزی
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر
  • تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری
  • بازدید بیش از شش هزار مورد از مراکز عرضه فرآورده های دامی
  • مشکلی در تأمین آرد و نان در آذربایجان‌غربی وجود ندارد