Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@21:37:47 GMT

سیدعباسی: خطیبی رفیق من است/ خدا نخواست برنده شویم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۱۹۹۸

سیدعباسی: خطیبی رفیق من است/ خدا نخواست برنده شویم

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو اظهار کرد تیمش بازی خوبی را ارائه داده است.

به گزارش ایسنا، داوود سیدعباسی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر آلومینوم اراک اظهار کرد: یکی از قشنگ‌ترین بازی‌های لیگ را به خصوص در نیمه دوم دیدیم. از قدرت آلومینیوم و نتایج آن‌ها باخبر بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول آن‌ها را کنترل کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم برنامه داشتیم که به تیم حریف ضربه بزنیم. تیم ما روحیه جنگنده‌ای داشت که برای ما مهم بود. اگر فوتبال غیرقابل پیش‌بینی نبود، مستحق پیروزی بودیم. در بازی‌های قبلی هم مستحق پیروزی بودیم اما بد آوردیم. با این که ۲ بار عقب افتادیم، به بازی برگشتیم. آلومینیوم ۲ بار به تیر ما زد اما موقعیت‌های ما بهتر بود. بازی سختی بود و خدا نخواست که ما برنده زمین باشیم. ۲ سال است که آلومینوم به لیگ برتر آمده اما این تیم خیلی قوی کار کرده است. مجیدی و احمدی در اوایل فوتبالشان با من بازی کردند. ما چگونه باید مقابل آلومینیوم و مس برنده شویم وقتی شرایط نابرابر است. دوست داشتم این ۲ امتیاز را از تیم دیگری می‌گرفتیم تا تیم خطیبی که رفیق من است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرخودرو تیم فوتبال آلومینیوم اراک استانی ورزشی داوود سیدعباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازیکنانم در دیدار مقابل ملوان در نیمه دوم بسیار عالی کار کردند و به همین دلیل از آنان تشکر می‌کنم.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و سپاهان اصفهان در بندر انزلی، افزود: بازیکنان سپاهان در نیمه دوم تمامی دستورهای کادر فنی را به خوبی در زمین بازی پیاده کردند و موفق شدند ۲ گل به ثمر برسانند.

وی افزود: البته ملوان بندر انزلی در نیمه نخست تیم برتر میدان بود و جنب و جوش زیادی داشت و توانست حتی یک گل را هم وارد دروازه حریف کند اما بازیکنان سپاهان به خوبی این فشار را در نیمه نخست کنترل کردند.

مواریس ادامه داد: بازیکنان سپاهان در این دیدار همانند یک بطری جادویی بودند که با تکان دادن به خود آمدند و توانستند نیمه متفاوتی را از خود نشان دهند تا اینکه سرانجام به برتری رسیدیم و سه امتیاز حساس این بازی را تصاحب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اضافه کرد: اگرچه من با پیروزی تیمم خوشحال می‌شوم اما همیشه به تیم مقابل به خصوص تیمهایی که مغلوب می شوند، احترام می‌گذارم و از سوی دیگر امروز جو ورزشگاه فوق العاده و همانند یک بازی شهرآورد بود.

مورایس بیان کرد: اگرچه در این بازی پیروز شدیم اما باید به بازی‌های باقیمانده فکر کنیم تا بتوانیم در آن دیدارها نیز به برتری برسیم و در نهایت جایگاه مناسبی را در جدول رده‌بندی کسب کنیم.

وی در خصوص محرومیت رامین رضاییان و حضور نداشتنش در بازی با پرسپولیس، خاطرنشان کرد: اگرچه رضاییان کارت زرد دریافت کرد اما فکر نکنم که محروم شده باشد و از سوی دیگر بازی با پرسپولیس نیز برای من تفاوتی با سایر دیدارها ندارد زیرا همه بازی ها سخت و دشوار است و باید با تمام قدرت در میدان حضور یابیم.

تیمهای فوتبال ملوان بندر انزلی و سپاهان اصفهان عصر یکشنبه در هفته بیست و چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندر انزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت سپاهان اصفهان با نتیجه ۲ بر یک حریفش را شکست داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مورایس: آسیب زدن به سپاهان هدف رقبا بود سرمربی سپاهان: دیدارمان مقابل نیروی هوایی سخت شد

دیگر خبرها

  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • فردین یوسفی: نگاه نکردم، فقط گل زدم!
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • هشدار حسینی به بازیکنانش: باید بی‌رحم باشید
  • جعفرپور: بدشانس بودم و سه گل از استقلال خوردم
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • دستیار: اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی سهمیه پارالمپیک را از بسکتبال با ویلچر گرفت/ سهمیه آسیا یک چهارم قبل شده بود