Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس امروز (یکشنبه) با برگزاری سه دیدار پیگیری شد و در پایان لیورپول موفق به شکست حریف خود شد و آرسنال نیز مقابل حریف قعر جدولی خود متوقف شد.   

کریستال پالاس ۱ - ۳ لیورپول

لیورپول در این دیدار خارج از خانه موفق شد در دقایق ۸، ۳۲ و ۸۹ توسط ویرجیل فندایک، چمبرلین و فابینیو از روی نقطه پنالتی به گل برسد و کریستال پالاس نیز در دقیقه ۵۵ توسط اودسون ادوارد به تک گل خود برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یورگن کلوپ با این پیروزی ۴۸ امتیازی شد و فاصله خود را با منچسترسیتی صدرنشین کمتر کرد. کریستال پالاس نیز با این شکست ۲۴ امتیازی شد و در رده سیزدهم قرار گرفت.  

لسترسیتی ۱ - ۱ برایتون

داکا در دقیقه ۴۶ برای لستر و ولبک در دقیقه ۸۲ گل تساوی برایتون را به ثمر رساند. لستر با این تساوی ۲۶ امتیازی شد و در رده دهم قرار گرفت. برایتون نیز با این تساوی ۳۰ امتیازی شد و در رده نهم قرار گرفت.  

آرسنال ۰ - ۰ برنلی

آرسنال با این تساوی خانگی ۳۶ امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت. برنلی نیز با این تساوی ۱۲ امتیازی شد و در قعر جدول قرار گرفت.  

در ادامه دیدارهای امشب تیم‌های فوتبال چلسی و تاتنهام از ساعت ۲۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.  

برچسب‌ها انگلیس ایرنا لیگ برتر انگلیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انگلیس ایرنا لیگ برتر انگلیس انگلیس ایرنا لیگ برتر انگلیس امتیازی شد و در رده قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد

گل‌گهر سیرجان در حالی مقابل استقلال خوزستان به تساوی رضایت داد که تا وقت‌های تلف شده برنده میدان بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهیدحاج قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه تساوی 2 - 2 رضایت داد.

 سعید سحرخیزان در دقیقه 56 و  قائم اسلامی خواه در دقیقه 90 برای میزبان گلزنی کردند. در مقابل آسو رستم در دقیقه 2+90 و محمود مطلق‌زاده در دقیقه 4+90 گل‌های تساوی بخش تیم خود را به ثمر رساندند.

قضاوت این مسابقه برعهده محمدرضا تارخ بود که به علیرضا خوشکفا، پیمان رنجبری و محمد آبشک بازیکنان استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

شاگردان اوزونیدیس در چهار مسابقه اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی
  • پیروزی قراخیل مقابل تیم مدعی لیگ ۳ فوتبال
  • شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • نساجی به لطف پرسپولیس قعرنشین نیست!
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس