Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان- در ادامه مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس، امروز ۳ دیدار به طور همزمان برگزار شد که نتایج زیر به دست آمد.

کریستال پالاس یک - لیورپول  ۳

گل ها: ویرجیل فن دایک در دقیقه ۸، چمبرلین ۳۲ و فابینیو ۸۹ برای لیورپول/ ادوارد ۵۵ برای کریستال پالاس

لیورپول با این پیروزی از ۲۲ بازی صاحب ۴۸ امتیاز شد و در رتبه دوم جدول رده بندی باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستال پالاس نیز با ۲۴ امتیاز از ۲۲ بازی در رتبه سیزدهم قرار گرفت.

آرسنال صفر - برنلی صفر

 با این نتیجه آرسنال از ۲۱ بازی صاحب ۳۶ امتیاز شد و به رتبه ششم صعود کرد. برنلی نیز با ۱۲ امتیاز از ۱۸ بازی در انتهای جدول باقی ماند.

لسترسیتی یک - برایتون یک

گل ها: داکا دقیقه ۴۶ برای لسترسیتی / ولبک دقیقه ۸۲ برای برایتون

برایتون با ۳۰ امتیاز از ۲۲ بازی در رتبه نهم و لسترسیتی با ۲۶ امتیاز از  ۲۰ بازی در رتبه دهم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید

توقف برنتفورد برابر نیوکاسل قعرنشین در حضور قدوس نگرانی رانگنیک از جدایی ستاره‌های منچستر یونایتد لسترسیتی ۲- تاتنهام ۳/ اسپرز در ۲ دقیقه از شکست پیروزی ساخت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیگ جزیره لیورپول آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده

به گزارش همشهری‌آنلاین، امشب در لیگ اروپا غوغایی برپاست. لیورپول پس از شکست خانگی ۳بر صفر از آتالانتا، یک شکست خانگی دیگر هم در لیگ برتر مقابل کریستال‌پالاس متحمل شد تا ۲‌جام را ظرف ۳‌روز احتمالا از دست داده باشد. کریستال‌پالاس تنها تیمی است که توانسته مقابل لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ ۳‌بار در لیگ برتر و در آنفیلد پیروز شود؛ ۲۰۱۵(پیروزی ۲ بر یک)، ۲۰۱۷(پیروزی ۲ بر یک) و ۲۰۲۴(پیروزی یک بر صفر). آتالانتا هم تیمی است که ۲‌بار در آنفیلد (مجموع ۵بر صفر) لیورپول را بدون آنکه گلی بخورد برده است. در دیگر دیدارهای امشب بنفیکا که بازی رفت را با نتیجه ۲ بر یک از مارسی برده، به این بندر فرانسوی می‌رود، میلان برای جبران شکست خانگی یک بر صفر از آاس‌رم به پایتخت ایتالیا سفر می‌کند و لورکوزن که این هفته قهرمانی زودهنگام خود را در بوندس‌لیگا جشن گرفته، برای کسب رکورد بیشترین بازی بدون شکست در تاریخ باشگاه‌های اروپا (۴۴‌بازی) و دفاع از پیروزی ۲بر صفر خانگی دیدار رفت، به لندن خواهد رفت.

آتالانتا - لیورپول

در تاریخ جام یوفا/ لیگ اروپا، ۱۳۲‌مورد قبلی وجود داشته است که تیم مهمان در بازی رفت حذفی با اختلاف بیش از ۳‌گل پیروز شده است. هیچ‌کدام از اینها در بازی برگشت برای صعود به مشکل نخوردند.

آتالانتا برای اولین‌بار از مرحله یک هشتم نهایی فصل ۲۲-۲۰۲۱ مقابل بایرلورکوزن، به‌دنبال پیروزی در هر دو بازی رفت و برگشت حذفی در لیگ اروپاست. در همین حال، لیورپول ممکن است برای اولین‌بار از مرحله یک‌هشتم‌نهایی ۹۹-۱۹۹۸مقابل سلتاویگو، در هر دو بازی رفت و برگشت یک بازی حذفی جام یوفا/لیگ اروپا شکست بخورد.

تنها برد خانگی آتالانتا مقابل حریفان انگلیسی برابر اورتون در سپتامبر ۲۰۱۷(با نتیجه ۳بر صفر) بود، درحالی‌که تنها شکست آنها در نوامبر ۲۰۲۰به لیورپول (با نتیجه ۵بر صفر) به ثبت رسید. آنها ۲‌بازی خانگی دیگر را مقابل انگلیسی‌ها مساوی کردند.

آتالانتا فقط یک بازی از ۱۶‌بازی خانگی خود در جام یوفا/لیگ اروپا را باخته (۱۰‌برد و ۵تساوی) که به بازی برگشت مرحله یک‌چهارم‌نهایی فصل ۲۲-۲۰۲۱مقابل لایپزیش برمی‌گردد؛ شکست ۲بر صفر.

وستهم - لورکوزن

بایرلورکوزن از ۱۳‌دوره قبلی که در بازی رفت مرحله حذفی اروپا با اختلاف ۲‌گل یا بیشتر پیروز شده (شامل مسابقات پلی‌آف مقدماتی) به مرحله بعد رفته است.

بیشترین امتیاز کسب‌شده در یک فصل بوندس‌لیگا؛ بایرن ۱۳-۲۰۱۲(هاینکس) ۹۱‌امتیاز، بایرن ۱۴-۲۰۱۳(گواردیولا) ۹۰‌امتیاز و بایرن ۱۶-۲۰۱۵(گواردیولا) ۸۸ امتیاز. لورکوزن تا پایان هفته بیست‌ونهم توانسته ۷۹‌امتیاز کسب کند و با کسب حداقل ۱۳‌امتیاز از ۵‌بازی باقیمانده، رکورد ۱۱‌ساله بایرن مونیخ را خواهد شکست.

بایرلورکوزن تنها یک برد از ۱۰‌بازی در انگلستان در تمام رقابت‌ها کسب کرده؛ ۲تساوی و ۷‌شکست. همان یک برد هم در لندن به‌دست آمده؛ مقابل تاتنهام در نوامبر ۲۰۱۶با نتیجه یک بر صفر.

رم - میلان

رم در ۳‌بازی از ۴بازی قبلی خانگی خود مقابل میلان در تمامی رقابت‌ها شکست خورده و تنها یک‌تساوی داشته است، بیشتر از ۱۶‌بازی قبلی خود مقابل آنها؛ ۷برد، ۷تساوی و ۲شکست.

این سومین بازی خانگی رم در رقابت‌های اروپایی در برابر یک تیم ایتالیایی است. آنها در بازی برگشت فینال جام یوفا در سال ۱۹۹۱ اینتر را یک بر صفر شکست دادند و در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا ۱۵-۲۰۱۴ با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب فیورنتینا شدند.

میلان تنها یک بازی از ۶‌بازی خارج از خانه اروپایی خود را در برابر تیم‌های ایتالیایی با شکست پشت سر گذاشته است؛ ۲‌برد و ۳‌تساوی.

کد خبر 845367 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها تیم لیورپول لیگ برتر انگلیس

دیگر خبرها

  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • شکست قعرنشین لیگ یک مقابل استقلال ملاثانی
  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • پل مرسون: آرسنال دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد
  • انتقاد رابرستون از مهاجمان لیورپول؛ چرا گل نمی‌زنید؟