Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شبانه روز گذشته با ۲ مورد جدید فوت ناشی از کرونا در خراسان جنوبی، آمار جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۲۸۲ نفر افزایش یافت.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در استان گفت: در شبانه روز گذشته از از ۱۳۸ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در استان ۴۳ بیمار و از ۷۷ تست سریع ۲۶ مورد مثبت جدید کرونا و مجموعا از ۲۱۵ تست ملکولی و سریع ۶۹ مورد جدید کرونا شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف زاده افزود: از این تعداد ۳۶ مورد از بیرجند، یک مورد از درمیان، ۲ مورد از زیرکوه، یک مورد از سرایان، ۳ مورد از طبس، ۲۳ مورد ازفردوس، ۲ مورد از قاین و یک مورد از نهبندان شناسایی شد و سایر شهرستان‌ها در شبانه روز گذشته مورد جدیدی از بیماری گزارش نکردند.

به گفته وی در حال حاضر ۵۸ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۷ نفر کرونا مثبتند.

شریف زاده گفت: از این تعداد ۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که متاسفانه حال عمومی یک نفر وخیم گزارش شده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در استان افزود: در شبانه روز گذشته ۲ مورد جدیدی از فوت ناشی از کرونا در استان ثبت شد که آمار جان باختگان این بیماری در خراسان جنوبی به هزار و ۲۸۲ نفر افزایش یافت.

به گفته وی در ادامه روند واکسیناسیون تاکنون ۵۶۰ هزار و ۷۳۱ نفر دوز اول واکسن کرونا، ۵۰۴ هزار و ۲۳ نفر دوز دوم و ۱۲۰ هزار ۲۵۷ نفر دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند و مجموع واکسن تلقیح شده در استان به یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۱۱ دوز رسید.

 

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ویروس خراسان جنوبی واکسیناسیون کرونا در خراسان جنوبی خراسان جنوبی شبانه روز ۲ مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری درمیان

فرجامی فرد فرماندار شهرستان درمیان گفت: با اشاره به سیل رخ داده در شهرستان گفت: در نقاط شهری و روستایی که برای مردم ایجاد خسارت شده است می‌بایست شهرداران، دهیاران و بخشداران تمهیدات لازم را پیش بینی نمایند و با آموزش نکات ایمنی به عموم مردم در بارندگی‌های شدید خسارات به حداقل ممکن برسد.

او همچنین از مدیران شهرستان خواست ضمن حضور میدانی در کانون‌های بحران نسبت به ارزیابی خسارات وارد شده به حوزه کاری خود هرچه سریعتر اقدام کنند.

فرجامی فرد با اشاره به امکانات محدود و وسعت شهرستان، بازگشایی معابر اصلی را اولویت دانست و اظهار کرد: بخش زیادی از راه‌های روستایی طی روز‌های گذشته از سوی راهداری و دهیاران بازگشایی شده است.

بیشتر بخوانید

ذخیره سازی کمترین روان آب‌ها در ۱۰ سال گذشته در خراسان جنوبی

فرماندار شهرستان درمیان بخشی از خسارات وارده را ناشی از عدم رعایت حریم رودخانه‌ها و ساخت و ساز‌های غیرمجاز دانست و از بخشداران خواست با این تخلفات حادثه آفرین به شدت برخورد کنند.

او با اشاره به بارندگی‌های اخیر از آبگیری بند‌های احداثی منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خبر داد و تصریح کرد: ۱۱ سازه آبخیزداری از جمله در روستا‌های دستگرد، آبگرم، فورگ، تخته جان، سراب، زیدان، دره چرم، محمدیه، علی آباد فرهنگ با حجم یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب آبگیری شده است که تأثیر بسزایی در افزایش آبدهی قنوات زیردست و رونق کشاورزی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • ثبت ۴ اثر خراسان جنوبی در فهرست میراث جهانی
  • ثبت ۲۰ اثر خراسان جنوبی در فهرست میراث‌ملی و ۴ اثر در میراث جهانی
  • ثبت ۲۰ اثر در فهرست میراث‌ملی کشور و ۴ اثر در میراث جهانی
  • سال گذشته چه میزان فراورده نفتی در خراسان جنوبی توزیع شد؟
  • ثبت ۵۷۵ شغل در حوزه صنایع‌دستی خراسان جنوبی
  • راه‌های ارتباطی بیش از ۷۰ روستای خراسان جنوبی سیلابی شد
  • ایجاد بیش از ۱۰ هزار شغل در حوزه اصناف خراسان جنوبی
  • افزایش ولادت در خراسان جنوبی
  • ذخیره سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری درمیان