Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@04:37:31 GMT

محیط زیست دلیل اصلی بوی بد تهران را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۲۵۷۸

محیط زیست دلیل اصلی بوی بد تهران را اعلام کرد

 به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، زهره عبادتی، معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان تهران، درباره انتشار بوی نامطبوع در سطح تهران اظهار کرد: ما به‌طور مرتب ایستگاه‌های مربوطه را چک می‌کنیم اما تاکنون گزارشی از انتشار بو در سطح پایتخت نداشتیم.

وی با اشاره به انتشار بوی نامطبوع سال گذشته در سطح پایتخت گفت: سال گذشته که انتشار بو اتفاق افتاد، میزان انتشار گاز دی اکسید کربن در ایستگاه‌ها افزایش یافته بود اما خوشبختانه امسال با این مسئله مواجه نبودیم و گزارشی مبنی بر انتشار بوی نامطبوع تاکنون داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادتی افزود: سال گذشته در برخی مناطق شمالی تهران هم انتشار بو را داشتیم. زمانی‌که پایداری جوی اتفاق می‌افتد و لایه جو جابجا نمی‌شود ممکن است در کانونی انتشار بو داشته باشد.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت از محیط زیست درباره پایش‌های این امر بیان کرد: براساس پایش‌های همیشگی‌مان که از ابتدا آبان ماه امسال در بحث آلودگی هوا در  سطح استان فعال شدند این موضوع نیز مدنظر قرار داده شد تا با بررسی‌ها لازم اگر کانون انتشار بوی قابل توجهی وجود داشت رسیدگی شود.

وی در پایان تصریح کرد: اگر گزارش‌های مردمی بابت این موضوع دریافت کنیم و مناطق آن مشخص شود همچنین داده‌های ایستگاه سنجش آلودگی هوا شاخصهایی که گازهای آلاینده منشا بو را بالاتر از حد استاندارد نشان دهد، قطعا گشت‌های ویژه‌ای را در سطح شهر برای رسیدگی به این امر فعال خواهیم کرد کما اینکه گشت‌های مستمرمان همچنان برقرار است.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1126927 برچسب‌ها آلودگی هوا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در چهارمحال و بختیاری

دریافت 6 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اولین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کد خبر 6080142

دیگر خبرها

  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در سال گذشته
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان در سال گذشته
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • سالانه یک میلی‌متر از میزان بارش‌های کشور کم شده است
  • وضعیت خوب بارندگی‌های امسال و غنی شدن پوشش گیاهی
  • اولین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در چهارمحال و بختیاری
  • شلوار جین برای محیط زیست مضر است؟