Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@09:51:41 GMT

تساوی خانگی آلومینیوم مقابل پدیده

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۲۶۶۹

تساوی خانگی آلومینیوم مقابل پدیده

تیم فوتبال آلومینیوم اراک و شهر خودرو مشهد در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی رضایت دادند.

به گزارش برنا از اراک،  این دیدار از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار شد که با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان یافت.

تیم آلومینیوم در این بازی با ترکیب «حسین پورحمیدی»، «رامتین سلیمان زاده»، «وحید محمدزاده»، «امیرمحمد هوشمند»، «پوریا آریاکیا»، «مصطفی احمدی»، «امیر نوری»، «اسماعیل شریفات»، «محمد علی‌نژاد»، «علیرضا نقی زاده»، «میثم مجیدی» وارد زمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شهر خودرو مشهد نیز با ترکیب «میلاد فراهانی»، «محمدحسین حیدری»، «محمد احسان حسینی»، «محمد محمدزاده»، «صادق صادقی»، «علی طاهران»، «مهدی شریفی»، «میلاد کمندانی»، «مسعود زائر»، «امیرحسین نعمتی»، «رحمان جعفری» بازی خود را آغاز کرد.

شاگردان رسول خطیبی که در دیدار اخیرشان مقابل سپاهان بازی خوبی به نمایش گذاشتند و توانستند طلایی‌پوشان اصفهان را از جام حذف کنند، انگیزه مضاعفی داشتند تا در آخرین مسابقه خود قبل از تعطیلات لیگ برتر به پیروزی برابر شهر خودرو برسند و شرایط مناسب‌تری در جدول پیدا کنند.

هر ۲ تیم در نیمه اول این دیدار تلاش‌های زیادی برای باز کردن دروازه داشتند اما نتیجه‌ای نداشت و بازی صفر بر صفر پایان یافت.

اما در دقایق ابتدایی نیمه دوم و در دقیقه ۴۸ این بازی، گل اول آلومینیوم توسط « امیر نوری» وارد دروازه شهر خودرو شد.

اما شهر خودرو نیز در دقیقه ۵۰ توسط « میلاد کمندانی» به گل رسید.

گل دوم آلومینیوم اراک در این دیدار از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۸۱ توسط « امید سینک» به دست آمد.

اما مجدد تیم شهر خودرو مشهد دست از تلاش برنداشت و گل تساوی مقابل آلومینیوم اراک را « محمدرضا فلاحیان» به ثمر رساند. 

قضاوت این بازی را « جواد رحیم زاده» به عنوان داور وسط، «ایوب غلام زاده» کمک اول، «حسین گلشنی» به عنوان کمک دوم، «ناصر جنگی» به عنوان کمک داور چهارم برعهده داشتند و «محمود رفیعی» نیز نظارت بر داوران این بازی را عهده‌دار بود.

تیم آلومینیوم اراک تا قبل از این دیدار با ۱۵ بازی، پنج برد، ۹ مساوی یک باخت و ۲۴ امتیاز در جایگاه پنجم و شهر خودرو با ۱۵ بازی، بدون برد، ۱۱ باخت و چهار امتیاز در قعر جدول و جایگاه ۱۶ لیگ برتر قرار داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بازی زمین خودرو اصفهان لیگ برتر جدول مشهد لیگ برتر تیم فوتبال آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی

با اعلام کمیته انضباطی سرمربی و کادر فنی تیم استقلال تهران به دلیل تخلفاتی که در دیدار برابر آلومینیوم اراک رخ داده، باید دفاعیه خود را ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی جواد نکونام، سرمربی، مهدی هاشمی‌نسب، محمد نوازی، بهزاد غلامپور و کیانوش رحمتی «مربیان» تیم استقلال تهران مبنی بر عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی و نشر اکاذیب علیه داور مسابقه در مصاحبه پس از دیدار مقابل تیم آلومینیوم اراک از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور هفته بیست و دوم نفرات فوق باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی ارسال کنند.

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برتری یک بر صفر استقلال در اراک به پایان رسید. در حال حاضر استقلال تهران با ۵۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

منبع: ایرنا کد خبر 744409

دیگر خبرها

  • رفت و برگشت مقابل استقلال: بدشانس!(عکس)
  • پیروزی خانگی اراکی‌ها مقابل فراز بام 
  • مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی
  • سلیمی راه حمله به استقلال را بست
  • گلزنی مهدی طارمی پس از چهار ماه برای پورتو
  • مهدی طارمی پس از چهار ماه گلزنی کرد/ پورتو از شکست فرار کرد
  • مرادمند و پاک کردن خاطره تلخ بازی رفت مقابل آلومینیوم
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)
  • آلومینیوم شکست برابر استقلال را تلافی کرد
  • تیم خاص لیگ برتر قصد باختن ندارد!