Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

علی حجرگشت اظهار داشت: با توجه به مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا و اعلام هواشناسی استان مبنی بر تداوم پایداری هوا و افزایش غلظت آیلاینده‌های هوا و قرارگیری وضعیت هوا در شرایط ناسالم مقرر شد که کلاس‌های درس مدارس ابتدایی به صورت غیر حضوریو در شبکه شاد برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: مدارس سایر مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در شهرستان‌های کرج و فردیس فردا دوشنبه دایر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان البرز بیان داشت: بیش از نیمی از دانش آموزان استان البرز در مدارس ابتدایی به ویژه در نواحی چهارگانه کرج و فردیس تحصیل می‌کنند.

وی یادآورشد: استان البرز حدود ۲۰ هزار نوآموز در دوره پیش دبستانی دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرج فردیس آلودگی هوا تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۳۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده

رضایی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد گفت: زمان ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ برای پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی از چند روز آینده آغاز می‌شود. 

وی ادامه داد: ثبت‌نام‌ها برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از چند روز آینده و همچنین پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی (اول ابتدایی، هفتم و دهم) نیز از دهم تیر آغاز می‌شود.

رضایی خاطر نشان کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعداد‌های درخشان و همچنین کتاب‌های درسی دانش‌آموزان استثنایی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir و یا سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی www.irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی پیوست انجام و پیرو آن کتاب‌های درسی، بر اساس سفارشات ثبت‌شده در سامانه، توزیع می‌شود. اصلاح سفارش کتاب‌های همه دوره‌های تحصیلی از دهه سوم تیر توزیع به منطقه و سپس به مدارس نیز از شهریورماه صورت می‌گیرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد همچنین با اشاره به اینکه دانش آموزان کلاس اولی باید در طرح سنجش شرکت کنند گفت: شیوه نامه ثبت نام کلاس اولی‌ها هم از نیمه اردیبهشت ماه به آموزش و پرورش ابلاغ می‌شود و طبق آن ثبت نام الکترونیک این گروه را خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • مدارس ابتدایی کیش چهارشنبه غیرحضوری است
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری است
  • مدارس هرمزگان سه شنبه غیرحضوری شد