Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در همایش تجلیل از بانوان پلیس پایتخت همایش پلیس زن فاطمی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، بیان داشت: لقب پلیس زن فاطمی بهترین و شایسته‌ترین لقب برای پلیس زن است که با حجاب، حیا و عفاف و پاکدامنی خدمات فراوانی را در پلیس تهران ارائه می‌دهندو در عین حال کار منزل و خانه خود را نیز انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس زن امروز با رعایت شئونات اسلامی حضور موفق و مؤثری در جامعه داشته و خدمات شایسته ای ارائه می‌دهند و شاید کمتر کسی بداند متخصص‌ترین افراد مجموعه ناجا زنانی هستند که در تشخیص هویت پیچیده‌ترین پرونده‌های جنایی را بدون کمترین سر نخ با درایت و شیوه‌های علمی کشف می‌کنند.

وی افزود: امروز همکاران من به عنوان پلیس صدها مورد اختلاف و مشکل را در بخش مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها حل می‌کنند.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: شاید کمتر افراد بدانند که متخصص‌ترین افسران و کارشناسان تصادفات، همکاران خانم در پلیس راهور هستند.

سردار رحیمی با بیان فعالیت پلیس زن در بخش‌های امنیتی و اطلاعاتی اظهار داشت: امروز بحث عفاف و حجاب یکی از موضوعات در اولویت و از اهداف دشمن است چراکه دشمن دنبال حیازدایی و ترویج فساد و فحشاء بوده و صدها نفر از همکاران من در دفاع از حیا و عفاف و حجاب اقدامات شبانه‌روزی انجام می‌دهند.

سردار رحیمی گفت: ما باید پلیس زن را از یک بروز و ظهور بیشتری برخوردار کرده و تلاش گمنام آنها را آشکار کنیم.

وی با بیان اینکه نیمی از اقشار جامعه را زنان تشکیل می‌دهند گفت: در کلانتری‌ها در دوایر قضائی همکاران خانم مستقر هستند و با وجود زنان در پشت کانترهای دایره قضائی آرامش بیشتری در کلانتری‌ها ایجاد می‌شود.

وی افزود: امروز با حضور افسران زن در کلانتری‌ها، تکمیل پرونده‌، انجام بازجویی و برقراری ارتباطات قضائی و ارجاع پرونده‌ها انجام شده و در حال حاضر همراهی متهم زن توسط مأموران خانم انجام می‌شود.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: حدود ۷۰ درصد پرونده‌هایی که به کلانتری‌ها وارد می‌شود در اختیار مأموران دایره مشاوره و مددکاری قرار گرفته و با احساس مسئولیت پلیس زن این پرونده‌ها حل و فصل می‌شود.

کد خبر 5407247 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت کلانتری پلیس زن شهرداری تهران شورای شهر تهران پلیس راهور روز مادر هوای پاک ساختمان پلاسکو آلودگی هوا روز زن خط ویژه وضعیت هوای تهران کمیته امداد امام خمینی گردشگری آتش نشانی قوه قضاییه کلانتری ها پرونده ها پلیس زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسنامه‌دار شدن۳۰ درصد باغات جویبار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، عبدالله رحیمی گفت: شناسنامه‌دار کردن باغ، مدرک رسمی کاملاً فنی و تخصصی است که امکان برنامه‌ریزی و مدیریت کلان زیربخش باغبانی با هدف افزایش کمی کیفی تولیدبه بهره‌بردار می‌دهد.

وی افزود:کشاورزان جویباری از طریق واحد‌های صنفی کشاورزی نسبت به دریافت شناسنامه باغ اقدام کنند.

رحیمی افزود: در شهرستان جویبار ۶۴۰۰ هکتار مزارع جویبار مرکبات و سیاه ریشه تشکیل می‌دهد که ۱۸۲۰ هکتار معادل ۳۰ درصد از این باغات شناسنامه‌دار شدند.

عبدالله رحیمی اظهار داشت: طرح شناسنامه دار کردن باغات نشانه هویت، اصالت و مرغوبیت تولیدات باغی و مبنای اصلی شناسایی و ارزش‌گذاری محصولات در بازار‌های داخلی و جهانی است و به منظور شناسایی هوشمند و تهیه آمار جامع مربوط به تولیدات باغات و برنامه ریزی در فروش و صادرات محصول و ایجاد زنجیره تولید تا مصرف و ثبات قیمت، تهیه شناسنامه باغ امری ضروریست.

وی خاطرنشان کرد:کشاورزان به خصوص باغداران مرکبات در جویبار می‌توانند با دریافت شناسنامه باغ از نظام صنفی کشاورزی و کد QR زمینه صادرات را برای محصولات خود فراهم سازند.

سالانه ۳۰هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان جویبار به زیر کشت ۴۵نوع محصولات زراعی و باغی می‌رود.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
  • اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • شناسنامه‌دار شدن۳۰ درصد باغات جویبار
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • هموفیلی ها دارو ندارند؛ خطر معلولیت با درمانی غیر علمی‌