Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی صالح طبری، سرپرست مرکز اورژانس تهران با بیان اینکه این زمین‌لرزه تاکنون خسارت و مصدومی نداشته است گفت: تمامی پایگاه‌های اورژانس تهران در سطح منطقه در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

وی‌افزود: در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی شهروندان با شماره ۱۱۵ اورژانس تماس بگیرند.

کد خبر 5407316 مهسا شمس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: یحیی صالح طبری اورژانس تهران زلزله شهرداری تهران شورای شهر تهران پلیس راهور روز مادر هوای پاک ساختمان پلاسکو آلودگی هوا روز زن خط ویژه وضعیت هوای تهران گردشگری آتش نشانی قوه قضاییه وضعیت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند

 در پی ورود سامانه بارشی به شهرستان زرند و هشدار سطح نارنجی، فرماندار زرند و رئیس ستاد بحران شهرستان از کلیه مدیران دستگاه‌های دارای و اجرایی خواست، در کنار سیستم‌های خدمت رسان شهرداری ها، دهیاری‌ها و صنایع معادن در آماده باش کامل ‌باشند. 

وی با بیان اینکه در صورت تداوم بارندگی‌ها احتمال وقوع سیل، طغیان رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها و همچنین آبگرفتگی معابر عمومی دور از انتظار نیست، از مردم خواست از حضور در مناطق کوهستانی و حاشیه رودخانه‌ها و حضور در فضای باز در زمان برخورد صاعقه و رفتن به سمت ارتفاعات به سبب رعد و برق شدید و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها به جهت وقوع سیل پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» را لرزاند
  • زلزله ۳.۲ ریشتری در خرم آباد
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» لرستان را لرزاند
  • زمین لرزه ۴.۲ ریشتری خوی را لرزاند
  • زلزله ۴.۲ ریشتری خوی را لرزاند / جزییات
  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خوی آذربایجان‌ غربی
  • اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی/خسارتی گزارش نشده است
  • زمین لرزه ۴.۲ ریشتری در خوی
  • زلزله ۴.۲ ریشتری خوی را لرزاند