Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه در دانشگاه علامه طباطبایی به تصویب رسید.

به گزارش ایسنا، برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه برای اولین بار در ایران به عنوان یک برنامه درسی تاسیسی و جدید با محوریت دانشگاه علامه طباطبائی اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد؛ این برنامه کاربردی مهم و مورد نیاز کشور به پیشنهاد گروه آموزشی تکنولوژی آموزشی این دانشگاه علامه در سال ۱۳۹۴ به عنوان یک پروژه تحقیقاتی درون دانشگاهی در دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری و مشارکت گروه آموزشی روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی دانشگاه و سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور انجام شد.

برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه به استفاده از ظرفیت‌های رشته تکنولوژی آموزشی در ابعاد مختلف طراحی، تولید، اجرا، مدیریت و پشتیبانی، سنجش وارزشیابی فرایندها ، منابع  و فناوری های یادگیری، در آموزش افراد با نیازهای ویژه می‌پردازد. با توجه به اینکه برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه برای اولین بار در ایران و توسط دانشگاه علامه طباطبائی اجرا خواهد شد.

مبتنی بر نیازهای بومی بوده و ضمن بهره گیری از تجارب جهانی به پاسخگویی به بخشی از نیازهای کشور در این زمینه کمک خواهد کرد.

در همین زمینه دکتر اسماعیل زارعی زوارکی مجری طرح و مدیر گروه تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در فرایند طراحی و تصویب نهایی برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه که بیش از ۶ سال طول کشیده است، منابع علمی پشتیبان و بسترهای لازم فناورانه در دانشگاه علامه طباطبائی فراهم شده است.

وی تاکید کرد: برای اجرای مناسب این برنامه در دانشگاه علامه طباطبائی دو نفر از اعضای هیات علمی در سال های گذشته به فرصت مطالعاتی به کشور کانادا و کشور سوئیس اعزام شدند.

زوارکی افزود: در سال های گذشته در دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری دانشگاه ژنو از کشور سوئیس، کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی خوبی در این زمینه برگزار شده و همچنین منابع علمی مفیدی در قالب کتاب ، مقاله، رساله و پایان نامه تدوین شده است. مرکز منابع یادگیری و آزمایشگاه های فناوری نیز در دانشگاه علامه طباطبائی گسترش یافته است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی رشته تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با مدیرکل، معاونین و رؤسای مناطق آموزش‌وپرورش استان، گفت: آموزش و پرورش، سرمایه است و توجه به آن یک سرمایه‌گذاری برای کشور است.

وی افزود: در سال جدید تلاش می‌کنیم اعتبارات سفر رئیس‌جمهور محترم به استان و اعتبارات تملک دارایی برای آموزش و پرورش اختصاص یابد.

استاندار همدان گفت: با همراهی نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی سعی می‌کنیم به مشکلات و نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس و فرهنگیان بیشتر از پیش رسیدگی کنیم.

کد خبر 6063132

دیگر خبرها

  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • اعتبار دانشگاه‌های ۱۴۷ کشور جهان بروزرسانی شد
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید
  • اعجوبه عرفان در قرن چهاردهم که بود؟
  • قاضی ای که طی‌الارض می‌کرد و مورد تایید امام خمینی بود