Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن خادمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اثر ورود سامانه بارشی و کولاک شدید برف در گردنه و مسیرهای روستایی، ۹۰ روستای این شهرستان مسدود شده بود که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ روستا بازگشایی شده و تلاش برای بازگشایی مابقی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ارتفاع برف در راه های روستایی مهاباد به ۴۰ سانتی متر رسیده، ادامه داد: هم اکنون راه ارتباطی روستاهای "بتوبخشی"، "سرهولان"، "سرتنگ"، "قشقونه"، "میرگرو"، "سیاهقول علیا و سلفی" در حال بازگشایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد اظهار داشت: تلاش برای بازگشایی مسیرهای روستایی ادامه دارد و برای تسریع در روند عملیات از ظرفیت نیروهای بخش خصوصی از جمله ماشین آلات معادن نیز استفاده شده است.

خادمی با بیان اینکه هم اکنون تمام محورهای مواصلاتی شهرستان بازگشایی شده است، اضافه کرد:هم اکنون تردد در محورهای مهاباد به ارومیه، مهاباد به میاندوآب روان بوده ولی در محورهای مهاباد به سردشت و مهاباد به پیرانشهر از طرف پسوه نیاز به زنجیرچرخ است.

وی تاکید کرد: با توجه به کاهش دید افقی، تداوم بارش برف و کاهش دما در محورهای مواصلاتی به ویژه گردنه‌ها، رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کرده و نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان حاصل و سپس اقدام به مسافرت کنند.

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد از رانندگان خواست قبل از سفر در این فصل از وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ آگاهی پیدا کنند.

به گزارش ایرنا، مهاباد دارای بیش از ۸۶۰ کیلومتر راه شامل ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۶۳۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت و شوسه است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد روستائیان مرکز مدیریت راه های کشور آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد روستائیان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد روستائیان مرکز مدیریت راه های کشور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است

آفتاب‌‌نیوز :

علی زندی فر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی البرز اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مستقر در محورهای مواصلاتی استان، در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در تمام جاده‌ها هستیم.

وی ادامه داد: گزارش‌های دریافتی نشان می‌دهد تردد در تمامی محورهای مواصلاتی البرز عادی است و ترافیکی مشاهده نمی‌شود.

این مسئول توضیح داد: تمام مسیرهای البرز باز است و هیچ مشکلی برای عبور و مرور خودروها وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای البرز گفت: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود. البته قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود اما با توجه به شرایط جوی منتفی شد و تردد در محور برقرار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل 
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است