Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@16:30:48 GMT

روند افزایشی مبتلایان به ویروس اُمیکرون در کیش

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۴۱۸۱

روند افزایشی مبتلایان به ویروس اُمیکرون در کیش

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز کیش، دکتر محمدرضا رضانیا گفت: روند ابتلا به ویروس اُمیکرون در جزیره کیش در حال افزایش است و در حال حاضر دو بیمار در بیمارستان جزیره کیش بستری هستند.

وی گفت: روند افزایش مبتلایان به ویروس اُمیکرون از زیر ۵ درصد نمونه‌های مثبت در روز به حدود ۲۰ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: تعداد مبتلایان به ویروس اُمیکرون به حدی نرسیده است که وخامت این سویه را ارزیابی دقیق انجام داد.

دکتر رضانیا گفت: امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و تکمیل زنجیره نوبت سوم واکسیناسیون بتوانیم با این سویه جدید مقابله کنیم.

وی گفت: در چند روز گذشته تعدادی دانش آموز هفت سال به بالا با نمونه مثبت آزمایش کرونا به ثبت رسیده است و این می‌تواند با توجه به سرعت انتقال ویروس اُمیکرون می‌تواند زنگ خطری برای دیگر دانش آموزان در مدرسه باشد.

دکتر رضانیا با اشاره به اينكه چاره اي به بازگشايي مدارس بعد از دوسال از شيوع ويروس كرونا نداريم گفت: مسئولیت مدیران مدارس در برنامه ریزی و نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی گفت: در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس شاهد شیوع گسترده ویروس اُمیکرون در مدارس و سپس در خانواده‌های آنها در جزیره کیش خواهیم بود.

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: مدیران مدارس موظف هستند یک نفر را به عنوان غربالگر برای بررسی دانش آموزان قبل از ورود به مدارس انتخاب کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه کیش ویروس کرونا اومیکرون افزایش مبتلایان مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه ویروس ا میکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ

مسئولان در ریاست صحت عامه ولایت بلخ از افرایش تعداد بیماران مبتلا به سرطان خبر می‌دهند.

مسئولان بخش سرطان شفاخانه حوزوی ابوعلی سینای بلخی می‌گویند که در سال ۱۴۰۲ حدود چهار هزار و ۹۱۲ بیمار مبتلا به سرطان به این شفاخانه مراجعه کرده‌اند.

به گفته‌ مسئولان، این تعداد در سال ۱۴۰۱ خورشیدی فقط دو هزار و ۶۱۳ نفر بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • تحریم‌های آمریکا تحریم شد/ روند افزایشی تولید نفت خام در ۱۴۰۲
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • بررسی روند پیشرفت طرح پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه دخترانه رشت
  • «راز جزیره» در شبکه امید