Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@23:00:32 GMT

افتتاح نمایشگاه توانمندی بانوان در نوشهر

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۴۵۸۸

افتتاح نمایشگاه توانمندی بانوان در نوشهر

ایسنا/مازندران نمایشگاه توانمندی بانوان نوشهری با ۲۳ غرفه همزمان با مراسم گرامیداشت روز زن، در مجتمع همافران این شهرستان افتتاح و آغاز بکار کرد.

مسئول دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری نوشهر در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام مادر، نمایشگاه توانمندی های بانوان نوشهری آغاز بکار کرد، گفت: این نمایشگاه که با استقبال خوب بانوان نوشهری همراه بوده است با هماهنگی دفتر امور بانوان و با همکاری تعدادی از دستگاه های اجرایی به مدت ۴ روز در مکان مجتمع تجاری همافران با ۲۳ غرفه کار خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهیمه خزائی  با بیان اینکه این نمایشگاه تا چهارشنبه ۶ بهمن ماه دایر خواهد بود، افزود: نمایشگاه توانمندی های بانوان  در محورهای صنایع دستی، گل و گیاه، مواد غذایی، عفاف و حجاب و رسانه برگزار شده و ورود برای عموم آزاد است.

وی تصریح کرد: از نکات قابل توجه در این نمایشگاه این است که برای اولین بار یک غرفه هم بنام رسانه با مشارکت بسیج رسانه نوشهر و خانه مطبوعات دایر شده است که اصحاب رسانه از همان غرفه اخبار نمایشگاه را اطلاع رسانی می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استانی شهرستانها مراسم روز زن نمایشگاه توانمندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران

قدرت الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت ساختمان‌های ناایمن اظهار کرد: تعداد ساختمان‌های ناایمن کاهش پیدا کرده است و روند بازرسی‌ها ادامه دارد. تا کنون بیش از ۵۳ هزار ساختمان را بازدید و دسته بندی کرده‌ایم که موضوع ایمن سازی توسط مالکین انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دومین ایستگاه آتش نشانی بانوان کشور در شرق تهران افتتاح خواهد شد، ادامه داد: به دنبال جذب آتش‌نشان خانم هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: عملیات نوسازی ایستگاه‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جریان دارد و همچنین ادامه خواهد داشت. تا هر زمانی که دستگاه‌ها و بخش‌ها به وظیفه خود عمل نکنند، باید ایستگاه آتش‌نشانی بسازیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه باید موضوع آموزش ایمنی در فضای مجازی فراگیر شود، تصریح کرد: لازم است تا محتوا و صفحه آموزش ایمنی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده
  • افتتاح سالن بانوان زرند به زودی
  • برگزاری نمایشگاه تولیدات داخلی در پروان
  • لزوم راه‌اندازی نمایشگاه دائمی مشاغل خانگی در همدان
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بهبهان+فیلم
  • توانمندی‌های زنجان در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • نمایشگاه توانمندی‌های روستایی مهران رود و میدان چای برگزار می شود
  • استان یزد حضور قوی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ خواهد داشت