Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و ورزشی باشگاه مس رفسنجان گفت: به درخواست کادر فتی به تمام بازیکنان نیاز داریم و به هیچ بازیکن اجازه جدایی نمی‌دهیم.

علی علیزاده در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل سپاهان اظهار داشت: از پیروزی در این بازی واقعاً خوشحالم و معتقدم حق ما در این بازی بُرد بود؛ بازیکنان ما خوب بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی تیم مقابل ما فوتبال بازی کند هر دو تیم به راحتی می‌توانند خواسته‌های تاکتیکی خود را اجرا کنند. این بازی از این جهت جالب و قابل توجه بود که سپاهان هم فوتبال بازی کرد و همین باعث شد بازی زیبایی رقم بخورم. تفکرات محمد ربیعی کاملاً حرفه‌ایست و ما از این بابت خوشحالیم.

وی درخصوص اینکه این شکست می‌تواند به قیمت برکناری نویدکیا از سپاهان تمام شود گفت: بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ دهد؛ بعد از بازی هم ساکت مصاحبه کرد و گفت که چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد با این حال هیچ چیز در این فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. سپاهان تیم بدی نیست که نیازمند تغییر باشد، اما تیم ما هم مثل تمام حریفان برای برنده شدن به میدان رفت و تلاشمان را کردیم تا ۳ امتیاز را بگیریم. سپاهان در این دیدار خیلی خوب بازی کرد و نمی‌دانم چه اتفاقی بینشان به وجود آمده است، اما بعید می‌دانم با این شکست بخواهند نویدکیا را برکنار کند.

*گل سپاهان نتیجه اشتباه دفاع مس نبود، دروازه‌بان‌مان سر خورد

مدیر فنی و ورزشی باشگاه مس در پاسخ به این سوال که چرا در هر بازی با پاس به عقب اشتباه مدافعان‌شان گل می‌خورند تصریح کرد: باید از بازیکنان‌مان بخواهیم کمی باهوش‌تر و حرفه‌ای‌تر باشند و در چنین صحنه‌هایی با دقت بیشتری عمل کنند و سخت‌گیر‌تر باشند؛ البته تا دفاع اشتباه نکند گلی زده نمی‌شود هرچند معتقدم گل خورده ما نتیجه اشتباه دفاع نبود بلکه دروازه‌بان ما سر خورد و موقعیت خوبی فراهم شد تا سپاهان به گل برسد؛ نمی‌توانیم این گل را نتیجه یک پاس به عقب اشتباه دانست بلکه بیشتر شبیه بدشانسی است.

علیزاده شانس تیم مس برای قهرمانی را زیاد ندانسته و تاکید کرد: در شرایطی که تیم‌های بالای جدول برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنند فکر کردن به این مهم برای ما بسیار سخت است چرا که برای رسیدن به قهرمانی و گرفتن سهمیه باید تیم‌هایی مثل استقلال، سپاهان، پرسپولیس، گل گهر، فولاد، آلومینیوم و کلاً تیم‌های بالای جدول را کنار بزنیم در نتیجه کار بسیار سختی است و اصلاً آسان نیست. نمی‌خواهم بگویم تیم ما توانایی ندارد یا عملکرد بازیکنان را لوث کنم، اما واقعیت این است که هدف ما از ابتدا تک رقمی شدن بود و برای رسیدن به این مهم تلاش می‌کنیم اگر بتوانیم به جایگاه بهتری برسیم خوشحال می‌شویم، اما روی هدفمان تمرکز کردیم.

*چند باشگاه خواهان بازیکنان ما شده‌اند

وی در مورد برنامه تیم مس در نیم فصل مسابقات لیگ برتر گفت: تغییر چندانی نخواهیم داشت. سرمربی لیست خروجی به ما نداده و می‌خواهد تمام نفرات را حفظ کند چرا که تیم خوبی داریم و از دست دادن هر یک از این نفرات به ضرر ما خواهد بود. چند باشگاه خواهان بازیکنان ما شده‌اند، اما از آنجا که قرارداد همه آن‌ها را دو ساله بستیم هیچ کدامشان نمی‌توانند جدا شوند و همه را حفظ می‌کنیم. ربیعی به ما گفت در خط حمله و دروازه نیاز به تقویت نداریم، اما در دفاع و هافبک بازیکن خواسته است. با توجه به لیستی که در اختیار ما قرار داده مذاکرات را آغاز کردیم و در صورتی که بتوانیم، نیاز‌های تیم را برآورده می‌کنیم.

معاون فنی ورزشی باشگاه مس در پاسخ به این سوال که این بار هم در فصل نقل و انتقالات بمب می‌ترکانند خاطرنشان کرد: قول می‌دهم امسال بمبی منفجر نمی‌کنیم چرا که بمبی نداریم که بخواهیم منفجر کنیم. بازیکنان ما همین حالا هم همگی مثل یک بمب هستند و بسیار تاثیر گذارند. هدف ما این است که در برخی پست‌ها که بازیکن کمتر داریم تیم را تقویت کنیم. با توجه به تفکرات کادر فنی تغییر و تحولات زیادی نداریم و فقط دو، سه بازیکن مدنظر است که تلاش می‌کنیم آن‌ها را جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: ربیعی لیست خروج ندارد/ یک مدافع و ۲ هافبک در لیست خرید مس

انتهای پیام/

برچسب ها: مس رفسنجان فوتبال علی علیزاده لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مس رفسنجان مس رفسنجان فوتبال علی علیزاده لیگ برتر بازیکنان ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!

فوتبال ایران سال‌های سال است که شعار مبارزه با فساد سر می‌دهد اما در عمل تنها برخی شعارها شنیده می‌شود و اثری از معرفی مصداق و فرد فاسد نیست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ طبیعی است که فساد در فوتبال بیش از هر فدراسیون دیگری رخنه کرده باشد، چراکه تعداد صفر قراردادهای فوتبال تفاوت اساسی به رشته‌های ورزشی دیگر دارد.

به طور مثال ؛ در یک مورد عجیب بازیکنی در باشگاه دولتی فولاد خوزستان؛ هفت فصل است که در لیست حضور دارد اما فقط 16 دقیقه بازی رسمی کرده است!

برخی سایت‌ها با انتشار این مطلب پرسیده‌اند؛ راز بقا در فوتبال چیست؟

آیا اگر این تیم خصوصی بود، مدیرعامل آن جرات داشت یک بازیکن آماتور فوتبال را بدون صلاحیت و کاربرد، هفت سال نگه دارد و قراردادش را تمدید نماید؟! این نا بازیکن ، فامیل و وابسته چه مقام و منصبی است که کسی جرات ندارد کنارش بگذارد؟ این چه ورزشکاری است که طی اینهمه سال نتوانسته حداقل کمی سطح فنی‌اش را در تمرینات بالا بکشد و برای دقایقی هم که شده، به زمین برود تا چنین آبروریزی رخ نداد!

چنین ورزشکار بی‌استعدادی ، چگونه جای استعدادهای ناب فوتبال جنوب را اشغال کرده و تا کی می‌خواهد یک سهمیه بزرگسال را بسوزاند؟

پشت او کیست که هر مربی و مدیرعاملی می‌آید نمی‌تواند تکانش بدهد و همه مجبورند تحملش کنند؟

ابراهیم سلجوقی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی ۳۱ ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

در سایت باشگاه فولاد، آمار بازی این بازیکن ۱۶ دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399 یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت ۱۵ دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است.

در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصول گذشته بارها دیده شده که بازیکنان بزرگ فولاد به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان این تیم روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است.

باید گفت مشکل امروز فوتبال ایران همین جزئیات و ناعدالتی در سطوح باشگاهی و آکادمی ها است که فساد در آن فراگیر شده و هر فردی با پول و رابطه می‌تواند فرزند خود را به درجات بالاتر برساند بدون آنکه حق او باشد.

دیگر خبرها

  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • مورایس: در رختکن به بازیکنان بطری جادو دادم
  • این دفعه درخشش امیر غفور هم بی‌فایده بود
  • مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم
  • مورایس: بین ۲ نیمه یک بطری جادو میان بازیکنان تقسیم کردیم!