Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در پی زلزله ۴.۴ ریشتری ساعت ۸ صبح دیروز، دقایقی قبل نیز زلزله تقریباً شدیدی تبریز را لرزند.

کانون این زمین لرزه حوالی شهر باسمنج بوده که در ساعت ۰۶:۱۸:۰۳ روز دوشنبه در طول جغرافیایی: ۴۶.۳۸ و عرض جغرافیایی: ۳۸.۰۲ در عمق ۱۴ کیلومتر به وقوع پیوست.

این زلزله در ۹ کیلومتری باسمنج (آذربایجان شرقی) ،۹ کیلومتری تبریز (آذربایجان شرقی) و۱۹ کیلومتری سرد رود (آذربایجان شرقی) روی داده و تا کنون از خسارتهای احتمالی این زمین لرزه خبری اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه ای که به این منظور توسط کارگروه اضطرار مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی منتشرشده، آمده است: به اطلاع همشهریان عزیز می‌رساند بنا به تصمیم کارگروه اضطرار مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی: مدارس نواحی پنجگانه کلانشهر تبریز، شهرستان اسکو، شهر جدید سهند و بخش خسروشاه امروز دوشنبه ۴ بهمن در هر دو شیفت صبح و بعدازظهر تعطیل خواهد بود.

به جهت حساسیت شرایط و مدیریت موضوع توسط خانواده‌ها آموزش‌ها نیز در بستر مجازی تعطیل است.

محمدباقر هنربر مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی درخصوص زمین‌لرزه صبح امروز تبریز اظهار کرد: قدرت این زمین‌لرزه که ساعت ۶ و ۱۸ دقیقه صبح به وقوع پیوست، ۴.۳ درجه در مقیاس ریشتر بود و در عمق ۱۴ کیلومتری زمین در حوالی باسمنج رخ داد.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از وقوع این زمین‌لرزه، تیم‌های ارزیابی متشکل از نیروی انتظامی، اورژانس، هلال احمر و شهرداری به نقاط مختلف شهر تبریز به‌ویژه مناطق آسیب‌پذیر اعزام شده‌اند تا خسارت‌های احتمالی را بررسی و در صورت نیاز عملیات امدادرسانی را انجام دهند.

وی همچنین افزود: همچنین با دستور استاندار آذربایجان شرقی، کلیه مدارس تبریز در تمام مقاطع تحصیلی امروز تعطیل خواهند بود.

هنربر در پایان تاکید کرد: از مردم و شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری و رعایت نکات ایمنی در هنگام وقوع زمین‌لرزه، آرامش خود را حفظ کنند.

کد خبر 652228 برچسب‌ها زلزله خبر مهم تبریز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زلزله خبر مهم تبریز آذربایجان شرقی زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه وقوع زلزله نیویورک از زاویه دید مجسمه آزادی (فیلم) وحشتناک‌ترین تصاویری که از زلزله تایوان ثبت شد (فیلم) اقدام انسانی کارکنان مرکز درمان تایوان هنگام زلزله (فیلم)

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید