Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - محمد خزائی گفت: مراسم نکوداشت مهدی صباغی، هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان فرهنگی و هنر مشهد به همت حوزه هنری خراسان رضوی و انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد در پردیس سینمایی هویزه این شهر برگزار شد.

رئیس سازمان سینمایی "مهدی صباغی" را در زمره بازیگرانی دانست که سال‌های متمادی مردم این سرزمین از کلمه به کلمه دیالوگ هایش در فیلم‌های سینمایی خاطره دارند؛ از "سایه خیال" تا "کافه ستاره"، از "گل یخ" تا "صورتی" همه و همه فیلم‌هایی هستند که این بازیگر برای مردم این مرز و بوم خاطره سازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینمای ایران به ویژه بعد از انقلاب اسلامی بازیگران توانمند زیادی را به خود دیده است، سینمایی که گاه نامهربان بوده و در مسیر تند قطار بی بدیل اش مسافرانی را جا گذاشته است، اما آنانی که با هنر خود این مسیر را هموار کرده اند از یاد ما نخواهند رفت.

خزائی گفت: امروز همان نقطه‌ای است که باید بعد از سال‌ها عرق از جبین این هنرمند (مهدی صباغی) بزداییم و به پاس تمامی روز‌هایی که در گرما و سرما برای فرهنگ و هنر این سرزمین زحمت کشیده است قدردانی کنیم.

کوچک همه شما هستم

مهدی صباغی نیز در این مراسم در حالی که به سختی سخن می‌گفت با اظهار خرسندی و قدردانی از بانیان برگزاری این مراسم گفت: کوچک همه شما هستم، "هر کس برای خویش پناهی گزیده است، ما هم در پناه قائم آل محمدیم".

او گفت: به من گفتند فیلمی هست که باید ببینم، نمی‌دانستم مراسمی برای من برگزار کرده اند، افرادی بودند مثل محسن قصابیان، آقای خزائی فر که امیدوارم همیشه پابرجا باشند، آنان استاد من بودند و الفبای تئاتر را به من آموختند، من کسی نیستم که لایق قدردانی باشم از همه کسانی که به من چیزی یاد دادند تشکر می‌کنم.

این پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: من نیازمند هیچ کس و هیچ موسسه یا نهادی نیستم، از همه افراد و مسئولانی که این مراسم را برگزار کرده و کسانی که در این مکان حضور یافته اند، قدردانی می‌کنم، به من لطف داشته اند، با خضوع و فروتنی می‌گویم که دوستتان دارم، قلب‌های مهربانتان را می‌ستایم، قادر به جبران محبت‌های شما نیستم و فقط می‌توانم شادمانی درونی ام را به شما عرضه کنم، می‌خواهم برای شما از سودای دلم سخن بگویم، اما وضعیت جسمانی ام اجازه نمی‌دهد.

در این مراسم همچنین یکی از هنرمندان تئاتر مشهد نیز ۲ کتاب از خاطرات خود با استاد صباغی و برخی دیگر از هنرمندان مشهدی را تقدیم این استاد ارجمند کرد.

اکران نمایش تله فیلم "خیابان ارگ" به نویسندگی و کارگردانی علی خزائی فر که در سال ۱۳۸۸ تولید شده و مهدی صباغی، حسین طاهری، مرجان علوی و سروش طاهری در آن به ایفای نقش پرداخته اند نیز پایان بخش این مراسم بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاتر مشهد سینمای ایران مهدی صباغی مهدی صباغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه روز ارتش در اصفهان و مشهد

مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در اصفهان و مشهد برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070218 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • حادثه عجیب در رژه روز ارتش در مشهد
  • فیلم|برگزاری مراسم رژه روز ارتش در بلوار نماز مشهد
  • (ویدیو) اتفاقی خاص در مراسم رژه روز ارتش در مشهد
  • اتفاقی عجیب در مراسم رژه روز ارتش در مشهد
  • اتفاقی عجیب در مراسم رژه روز ارتش در مشهد + فیلم
  • فیلم/ اتفاقی خاص در مراسم رژه روز ارتش در مشهد
  • اتفاقی خاص در مراسم رژه روز ارتش در مشهد + فیلم
  • مراسم رژه روز ارتش در اصفهان و مشهد