Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر والیبال، ۴ دیدار به صورت همزمان در شهر‌های میزبان برگزار شد.

مقاومت یزد ٣ - صفر هورسان رامسر

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم مقاومت با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۲ هورسان را شکست دادند تا به دوازدهمین برد خود در این فصل از رقابت‌ها دست یابند و ۳۴ امتیازی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم هورسان نیز چهاردهمین ناکامی خود را در این دیدار ۸۲ دقیقه‌ای تجربه کرد و با ۲۰ امتیاز در رتبه ۱۲ جدول باقی ماند.

شهرداری ورامین ٣ – یک پیکان تهران

تیم شهرداری ورامین موفق شد پیکان را شکست دهد. در پنجمین دیدار این هفته تیم‌های شهرداری ورامین و پیکان تهران در سالن شهید گل‌عباسی ورامین به مصاف یکدیگر رفتند که ورامین موفق به شکست سه بر یک پیکان شد.

تیم پیکان در ست نخست ۲۵ بر ۲۳ میزبان خود را شکست داد، اما در ست‌های دوم تا چهارم با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را به شاگردان ساسان خداپرست در تیم شهرداری ورامین واگذار کرد تا هشتمین باخت خود را تجربه کنند. ورامین که در رتبه دهم جدول بود، با این برد، ۲۷ امتیازی از هشت برد شد، اما در رتبه دهم جدول باقی ماند.

سایپا تهران ٣ - یک پاس گرگان

تیم والیبال سایپا در نخستین مسابقه با سرمربی جدید خود (سهراب به‌نژاد) موفق به شکست پاس گرگان شد تا علاوه بر جبران شکست دور رفت، بازیکنان این تیم بعد از چهار شکست متوالی، انگیزه مضاعفی برای ادامه مسابقات کسب کنند.

پاس گرگان در ست نخست این مسابقه که در خانه والیبال تهران برگزار شد، ۲۵ بر ۲۱ میزبان خود را شکست داد، اما در ست‌های دوم تا چهارم با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ نتیجه را واگذار کرد تا یازدهمین شکست خود را تجربه کند. نارنجی پوشان نیز هفت برده شدند و با ۲۲ امتیاز یک پله صعود در جدول مسابقات را تجربه کردند.

لبنیات هراز آمل ٣ - صفر مس رفسنجان

در دومین مسابقه هفته بیستم لیگ برتر مردان تیم لبنیات هراز آمل در سالن پیامبر اعظم (ص) میزبان مس رفسنجان بود و موفق به شکست سه بر صفر این تیم شد تا شکست دور رفت در هفته هفتم مسابقات را جبران کند.

مس رفسنجان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۳۰ بر ۲۸ و ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد تا تعداد ناکامی‌های این تیم نیز در عدد ۱۰ با برد‌ها برابر شود. نماینده آمل در این مسابقه به دوازدهمین برد خود دست یافت و ۳۴ امتیازی شد تا کمیته انضباطی درباره دیدار ناتمام این تیم برابر آذرباتری در هفته نوزدهم تصمیم‌گیری کند.

شهرداری ارومیه ۲ - ۳ آذر باتری ارومیه

تیم‌های شهرداری ارومیه و آذرباتری در ششمین مسابقه این هفته در سالن غدیر به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان رحمان رئوفی در تیم آذرباتری با شکست سه بر دو تیم شهرداری ارومیه فاتح شهرآورد این شهر شد و به پنجمین برد خود دست یافتند.

تیم شهرداری ارومیه در ست‌های سوم و چهارم ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید و یک امتیاز از این مسابقه به دست آورد و ۳۷ امتیازی شد. اما آذرباتری با پیروزی در ست‌های اول، دوم و پنجم با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۷ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۲ فاتح نهایی این مسابقه شد و به پنجمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال هفته بیستم امتیاز های ۲۵ شهرداری ورامین شهرداری ارومیه تیم شهرداری ۲۵ بر ۲۳ برد خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ جمشیدی افزود: در این آئین یاد و خاطره شهید هنرمند مرتضی آوینی که در بیستم فروردین ماه در منطقه فکه خوزستان در حین فیلم برداری به شهادت رسیده بود و همین طور شهید شاخص بسیج هنرمندان کشور شهید مجید فریدفر گرامی داشته شد. 
وی با اشاره به اینکه همچنین آیینی به مناسبت سالروز تاسیس بسیج هنرمندان در بیستم فروردین ماه برگزار شد ادامه داد: به ۱۰ نفر از مدیران کانون‌های بسیج هنرمندان، مسئولان انجمن‌های ادبی هنری و مسئولان فضای مجازی بسیج هنرمندان تجلیل شد. 
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: این سازمان با دوهزار عضو در استان با فعالیت‌هایی مانند کارگاه‌های توانمندسازی مختلف از جمله عکاسی، بازیگری برای هنرمندان بسیجی و نشست هم اندیشی هنرمندان فعالیت می‌کند. 
سرهنگ جمشیدی افزود: در سطح استان ۵ کانون بسیج هنرمندان فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی
  • شکست خانگی آرسنال؛ همه چیز به سود سیتی شد
  • لیگ‌یک/ شاگردان اشکش لیگ برتر می‌خواهند
  • لیورپول ۰ - ۱ کریستال پالاس/ کلوپ از رقابت بر سر قهرمانی کنار کشید+ فیلم
  • 12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!
  • شهرداری گرگان نخستین تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • بینی دروازه‌بان یوونتوس شکست؛ دوری چند هفته‌‌ای وویچک شزنی از میادین
  • شوق ستاره‌های رئال: این جام مزه دیگری دارد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین