Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@21:17:17 GMT

افزایش ۸ درجه‌ای دما در نیمه شمالی کشور

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۵۳۶۹

از امروز تا چهارشنبه در شمال غرب و غرب کشور ماندگاری هوای سرد و طی همین مدت افزایش تدریجی ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در نیمه شمالی پیش‌بینی می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا فردا سه شنبه در بیشتر نقاط کشور جوی آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود، بنابراین افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امروز دوشنبه در برخی مناطق آذربایجان غربی و فردا سه‌شنبه در برخی مناطق آذربایجان غربی و گیلان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.   از امروز تا چهارشنبه در شمال غرب و غرب کشور ماندگاری هوای سرد و طی همین مدت افزایش تدریجی ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در نیمه شمالی پیش‌بینی می‌شود.   هواشناسی از افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت همچون تهران، اراک، اصفهان و کرج خبر داد. برچسب ها: هواشناسی ، هوای سرد ، مناطق شمالی کشور ، سرما

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هواشناسی هوای سرد مناطق شمالی کشور سرما پیش بینی می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از فردا وزش بادها در مناطق جنوب، غرب، مرکز و شمال استان خوزستان در برخی ساعات متوسط خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود. در این ایام استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی خواهد شد.

سبزه زاری اظهار کرد: در شبانه روز گذشته بستان با ۳۵.۸ و دزپارت با ۱۲.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۴.۷ و کمینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6088142

دیگر خبرها

  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد