Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@14:03:39 GMT

نمایش «ورژن اینستاگرام» در گالری ژاله

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۵۳۸۱

نمایش «ورژن اینستاگرام» در گالری ژاله

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، مجموعه‌ای از آثار نیکا کاشانی با عنوان «ورژن اینستاگرام» در گالری ژاله به نمایش درمی‌آید. در این نمایشگاه ۲۳ تابلوی نقاشی در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

نیکا کاشانی سال ۱۳۷۷ در تهران به دنیا آمد. او از کودکی علاقه زیادی به خط‌خطی کردن داشت و این خط‌خطی‌ها به مرور شکل گرفتند تا تبدیل به آدم‌های اطراف یا شخصیت‌های انیمیشن‌های مورد علاقه‌اش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همواره از ترسیم پرتره اطرافیان و حتی غریبه‌ها لذت می‌برد و برخورد روانکاوانه با سوژه و پرتره همیشه برایش جذاب است و سعی می‌کند آثارش را با این نگاه خلق کند.

مجموعه «ورژن اینستاگرام» نیز با این نگاه خلق شده و کاشانی تلاش کرده است واکنش متفاوت آدم‌ها و درونیاتشان را نسبت به پدیده کرونا و دوران قرنطینه نشان بدهد.

نمایشگاه «ورژن اینستاگرام» ۸ تا ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ در گالری ژاله به نشانی خیابان سمیه، بعد از خیابان مفتح، بن بست پروانه، پلاک ۴ برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۲۰ و در روز افتتاحیه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به گالری ژاله مراجعه کنند.

کد خبر 5407308

منبع: مهر

کلیدواژه: گالری ژاله نمایشگاه هنری هنرمند تجسمی فیلم کوتاه چهلمین جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی تئاتر ایران چهلمین جشنواره تئاتر فجر روز مادر موسیقی ایرانی حوزه هنری برنامه تلویزیونی رادیو صبا جشنواره فیلم فجر آلبوم موسیقی حسین مسافر آستانه شبکه پنج سیما ورژن اینستاگرام گالری ژاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار

تیم فوتبال پرسپولیس، امروز (چهارشنبه)، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار کرد...

طرفداری| پرسپولیس، امروز (چهارشنبه)، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار کرد و راهی فرودگاه شد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت را از ساعت ۱۲:۱۵ امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند. در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند.

فضای شادی در تمرین امروز وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت. علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند. تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • خبرنگاران بازوی رسانه‌ای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌شوند
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا ۲ اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا دوم اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • رونمایی عجیب طالبان از یک سلاح جنگی (+عکس)
  • نمایشگاه تصاویر تاریخی بهشت بقیع/ آخرین عکس نویافته از بقیع در قم به نمایش در می‌آید
  • هنر هنرمند باید در خدمت بشریت باشد/ نمایش ۴ تابلو درباره فجایع غزه در ونیز