Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطاء‌الله اکبری گفت: ۷۶ هزار و ۷۲۳ نفر از شهروندان استان از ۲۸ مهرماه تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عطاء اله اکبری،مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی تا ۲۰ بهمن ماه امکان ثبت نام مجردین مرد ۲۳ تا ۴۴ سال و سایر واجد شرایط در تمامی شهرهای استان بجز زاهدان از طریق سامانه نهضت ملی مسکن به آدرس اینترنتی ( saman.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir ) وجود دارد.

وی افزود: همچنین امکان استفاده متقاضیان واجد شرایط دارای زمین (خود مالک) برای برخورداری از تسهیلات قانون نهضت ملی مسکن در شهر زاهدان ۳۵۰میلیون تومان و ۳۰۰ میلیون تومان در دیگر شهرهای استان نیز فراهم است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: با توجه به استقبال خوب شهروندان استان و تعداد ثبت نام متقاضیان طرح یادشده، تامین زمین در اولویت کاری این اداره کل قرار گرفت به طوری که با پیگیری های صورت گرفته تا دو سال نخست اجرای طرح مشکل زمین در استان وجود ندارد.
   
اکبری با اشاره به مزیت های اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان گفت: این طرح علاوه بر رونق اشتغال و مهار نرخ بیکاری موجبات بهبود وضعیت اقتصادی در استان به ویژه در حوزه صنعت ساختمان‌سازی را فراهم می سازد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نهضت ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن

ارسلان مالکی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین در جلسه شورای مسکن استان بوشهر میزان اراضی تامین شده در استان را بیش از ۲ هزار هکتار معادل بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی عنوان کرد.

معاون وزیر راه وشهر سازی، گفت: براساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط و همچنین ۱۷ هزار متقاضی دارای ۴ شرط برای دریافت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن هستند که ثبت نام کرده اند.

مالکی با بیان اینکه دسترسی به مسکن مسئله‌ای مهم و اساسی برای مردم است، تاکید کرد: آمار‌ها حاکی از آن است که بین ۵۰ تا ۷۰ درصد درآمد خانوار‌ها صرف هزینه مسکن می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد
  • افزودن ۴۱ هزار هکتار زمین به شهر‌ها برای اجرای نهضت ملی مسکن
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • اقدامات خوبی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر انجام شده است