Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص اعلام رای بازیکن گابنی گل‌گهر اعلام کرد. به گزارش طرفداری، مهدی دادرس در مورد اینکه گفته می‌شود فردا رای نهایی پرونده اریک باگناما بازیکن گابنی گل گهر اعلام خواهد شد به فارس گفت:

فردا جلسه‌ای داریم و اگربه جمع بندی نهایی برسیم ممکن است رای بدهیم. البته پرونده‌های دیگری را هم بررسی می‌کنیم اما بیشتر وقتمان مربوط به پرونده گل گهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا ممکن است رای صادره مغایر با رای کمیته انضباطی باشد، گفت:

بله، احتمالش وجود دارد. ۵۰-۵۰ است.

او در خصوص اینکه برخی معتقدند طولانی شدن اعلام رای نشان می‌دهد کمیته استیناف تحت فشار است تا رای کمیته انضباطی را بشکند، عنوان کرد:

کسی جرات ندارد ما را تحت فشار قرار بدهد و زیر بار فشارها نمی‌رویم. ضمن اینکه هیچ کس چنین کاری نکرده، اگر اعلام رای طولانی شده به خاطر این است که پرونده خاص و حساسی داریم که تمامی ابعاد آن باید بررسی شوند.

دادرس در مورد اینکه آیا پس از جلسه با نمایندگان ۴ باشگاه، با افراد دیگری هم پیرامون این پرونده صحبت شده، گفت:

با برخی افراد تلفنی صحبت شد.

عضو کمیته استیناف در خصوص اینکه آیا دفاعیات جدید گل گهر برای اعضای این کمیته قابل توجه بوده که روی صدور رای تاثیر بگذارد، گفت:

ما نمی‌توانیم در مورد این جزئیات صحبت کنیم. هر دو گروه حرف‌های خودشان را زدند. ما نیز به خوبی شنیدیم و باید به خوبی آنالیز کنیم.

دادرس در مورد اینکه رای کمیته استیناف حداکثر چه زمانی مشخص می شود، گفت:

هر زمانی که مشخص شود نظرات و دفاعیات طرفین کفایت می‌کند، علیرضا صالحی رئیس کمیته رای را اعلام خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عضو کمیته استیناف رای کمیته گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال محرومیت دو استقلالی از بازی مهم هفته بعد

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسین مرادمند به دلیل مصاحبه بعد از بازی با آلومینیوم اراک و سیدحسین حسینی به دلیل لمس جیمی‌جامپ خانم به کمیته انضباطی و اخلاق  احضار شده‌اند! هر چند نیت دروازه‌بان استقلال این بود که مأموران امنیتی بدون برخورد با تماشاگر خاطی وی را به روی سکوها هدایت کنند.

حال سوال اینجاست آیا آرای صادره از سوی کمیته انضباطی و کمیته اخلاق منجر به محرومیت این دو بازیکن خواهد شد و آن‌ها شانس بازی با شمس آذر را از دست خواهند داد؟

دیگر خبرها

  • رای کمیته استیناف برای پرسپولیس و سپاهان
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف
  • آرای کمیته استیناف درباره سپاهان و پرسپولیس
  • کمیته استیناف اعتراض پرسپولیس و سپاهان را رد کرد
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • رای کمیته استیناف در مورد دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان
  • اعتراض پرسپولیس در استیناف رد شد؛ سرخپوشان 51 میلیون جریمه شدند
  • اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • احتمال محرومیت دو استقلالی از بازی مهم هفته بعد
  • احتمال محرومیت ۲ استقلالی از بازی مهم هفته بعد