Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه تربیت مدرس زمان انتخاب واحد دانشجویان خود برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را تغییر داد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام مدیریت امور آموزشی دانشگاه تربیت مدرس، انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با تاخیر و طی روزهای ۲۴ الی ۲۶ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و عدم انتخاب واحد دانشجویان در مهلت یاد شده به معنای "عدم مراجعه" برای ادامه تحصیل بوده و بر اساس ضوابط آموزشی اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، ثبت اولیه نمرات دانشجویان این دانشگاه در سامانه گستان از ۲ تا ۲۹ بهمن است دانشجویان می‌توانند از تاریخ ۳۰ بهمن تا ۴ اسفند نسبت به نمرات خود اعتراض کنند. نمرات نهایی نیز ۵ تا ۹ اسفند ثبت می‌شود.

طبق تقویم آموزشی اعلام شده از سوی مسئولان دانشگاه تربیت مدرس، کلاس‌های نیمسال دوم نیز از ۳۰ بهمن آغاز می شود.

بر اساس این تقویم آموزشی، حذف و تعویض دروس دانشجویان برای نیمسال دوم ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه و پایان کلاس‌ها ۲ تیرماه ۱۴۰۱ خواهد بود. امتحانات نیمسال دوم نیز از ۴ تا ۲۵ تیر برگزار می شود.

با اعلام دانشگاه تربیت مدرس امتحانات دروس مدرسی (مخصوص دانشجویان تربیت مدرس) که از ۲ بهمن آغاز شده، تا تاریخ ۷ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.  امتحانات دروس تخصصی نیز از ۹ تا۲۳ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

کلیه آزمون‌های پایان نیمسال اول دانشگاه تربیت مدرس به جز آزمون‌های دروس عملی و آزمایشگاهی به صورت غیر حضوری از روز شنبه ۲ بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۳ بهمن ماه ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تربيت مدرس نیم سال دوم تحصیلی انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس نیمسال دوم بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین خسروپناه در دیدار با دانشگاهیان استان زنجان بیان کرد: هم اکنون 100 هزار عضو هیئت علمی در کشور داریم در حالی که اوایل انقلاب 5 تا 6 هزار عضو هیئت علمی داشتیم.

توسعه آموزش عالی و توسعه منابع انسانی باعث شده که در شاخص‌های علمی جز سرآمدان باشیم

یکی از مهمترین موضوعات در حوزه علم و فناوری بحث تقویت دانش‌بنیان‌هاست.

آیین‌نامه ارتقاء ناظر به توسعه علمی، دیپلماسی علمی تا تولید علم بین‌المللی را در دستور کار داریم. باید ارتباطات علمی بین المللی داشته باشیم و آنها را توسعه دهیم.

باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم.

بسیاری کارهای فرهنگی اراده می خواهد نه بودجه.

مخالف بودجه نیستم اما الزاما با بودجه مشکل حل نمی شود.

موضوع دیگر آمایش رشته ها یعنی حذف و جذب رشته مطرح است، باید رشته ها تغییر کنند برخی هم باید حذف شوند و برخی اضافه شود.

دیگر خبرها

  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • تنوع فرصت‌های شغلی برای جوانان شرط مهم حضور سازمان‌ها در نمایشگاه بازار کار
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی