Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:59:31 GMT

عبدی: منشا را کنار می‌زنم و آقای گل می‌شوم

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۵۹۹۶

عبدی: منشا را کنار می‌زنم و آقای گل می‌شوم

برای فولاد احترام زیادی قائلم اما در سوپرجام به‌دنبال قهرمانی هستیم و به نوعی فولاد را سوبله خواهیم کرد

به گزارش ورزش سه ، مهدی عبدی مهاجم گلزن این‌روزهای پرسپولیس، در دیدار حساس تیمش مقابل فولاد با زدن گل سه امتیازی، سرخپوشان را نجات داد تا با امتیاز برابر با رقیب سنتی‌ به صدر جدول برسند. آنها با اتکا به این اتفاق مهم، به استقبال تعطیلات نیم‌فصل رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


او در پی این گلزنی با ایران ورزشی به گفتگو پرداخته است. 
 
تبریک می‌گوییم؛ گل سه امتیازی و مهمی زدی!
 وظیفه یک مهاجم گل زدن است و من هم خدا را شکر می‌کنم که موفق شدم زحمات بچه‌های تیم را تکمیل کنم و گل بزنم. در شرایط حساسی که تیم‌مان دارد، به پرسپولیس کمک کردم و این موضوع خوشحال کننده است به خصوص که باز هم با قدرت در صدر جدول قرار گرفتیم.


 این صدرنشینی مشترک با در نظر گرفتن یک بازی عقب افتاده استقلال، باز هم ادامه خواهد داشت؟
ما کاری به استقلال و سایر مدعیان نداریم و فقط کار خودمان را انجام می‌دهیم. مطمئناً با همین فرمان جلو برویم، می‌توانیم در نهایت باز هم قهرمان شویم و بعد از گلات قهرمانی، رکوردی دیگر را از خودمان بر جای بگذاریم.


بعد از گل، شادی خاصی هم داشتی! داستان چه بود؟
فقط دستم را بالا بردم و از شادی گل‌هایی که الان بین بازیکنان باب شده، انجام دادم اما جدا از این موضوع، در آن لحظه فقط به این فکر می‌کردم که همه هواداران‌ خوشحال شده‌اند و بابت این اتفاق، احساس خیلی خوبی نسبت به این موضوع داشتم.


اما هنوز چهارده بازی در پیش دارید که ممکن است در این رقابت‌ها، امتیازات زیادی را از دست بدهید؟
 ما از اول فصل هم به‌عنوان پرافتخار‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر و مدافع عنوان قهرمانی، پای به مسابقات لیگ بیست و یکم گذاشتیم و از همان ابتدا هم گفتیم که به کمتر از قهرمانی و تکرار این افتخار راضی نیستیم. حالا که به صدر رسیدیم، این جایگاه را به هیچ تیمی تعارف نمی‌زنیم.

 


یک فرصت گلزنی دیگر هم داشتی، چرا آن فرصت را به راحتی از دست دادی؟
 در یک لحظه فرصت خوبی گیرم آمد. می‌خواستم به توپ ضربه بزنم که وحید امیری هم اضافه شد و من و وحید دودل شدیم که من بزنم یا او. به همین علت، موقعیت از دست رفت. حیف شد چون من می‌توانستم دبل کنم اما باز هم خدا را شکر چون هدف اول و آخر ما در هر بازی گلزنی است و به چیز دیگری جز این فکر نمی‌کنیم.


داستان کارت زردی که گرفتی، چه بود؟
 همه از ما انتظار زیادی دارند و این مسأله، فشار روانی را روی بازیکنان وارد می‌سازد. در آن لحظه هم ناخواسته خطایی را مرتکب شدم که کارت گرفتم و دوکارته شدم. ما روی داوری حرفی نداریم و فقط به مسائل فنی بازی فکر می‌کنیم.


چند روز دیگر باید با فولاد در سوپرجام بازی کنید. چه نظری در این مورد داری؟
 فولاد تیم خوب و قابل احترامی است. این تیم در 10 دقیقه اول هم فشار زیادی روی دروازه ما آورد و با یکی، دو ضربه ایستگاهی هم خطرساز بودند اما بعد از این دقایق، بازی کاملاً در اختیار ما قرار گرفت. من برای فولاد احترام زیادی قائلم اما در سوپرجام به‌دنبال قهرمانی هستیم و به نوعی فولاد را سوبله خواهیم کرد!


حالا دیگر5 گله شده‌ای. می‌توانی آقای گل شوی؟
 چرا که نه؟ پنج گل فاصله نسبتاً زیادی است اما بیشتر تلاش می‌کنم تا گادوین منشا را هم در کورس آقای گلی جا بگذارم و به امید خدا و دعای هواداران، آقای گل شوم. البته هدف اول همه ما در پرسپولیس، تکرار قهرمانی است.

پرسپولیس تهران مهدی عبدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران مهدی عبدی آقای گل باز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی از بازی با فولاد محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی پس از دیدار آلومینیوم اراک در هفته نوزدهم لیگ‌ برتر مقابل شمس آذر قزوین نسبت به اشتباهات داوری در این مسابقه گلایه کرد و با وجود اینکه اظهارات تندی انجام نداده بود، اما حالا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به یک جلسه محرومیت و جریمه 100 میلیون تومانی نسبت به وی داده شد.

این کمیته در فدراسیون فوتبال عنوان کرده مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد که رای صادر غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

همچنین در ادامه این رای عنوان شده: «ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.»

بنابراین، سیدمجتبی حسینی در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس روی نیمکت تیمش حضور دارد، اما در مسابقه هفته آینده لیگ برتر برابر فولاد خوزستان باید از جایگاه نکات فنی لازم را به بازیکنان تیمش عنوان کند.

دیگر خبرها

  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد