Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک - تصادف مینی بوس و نیسان وانت در ۳۰ کیلومتری ساوه سک فوتی برجای گذاشت.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: بامداد امروز برخورد یک دستگاه مینی بوس با نیسان وانت در محور بوئین زهرا در ۳۰ کیلومتری ساوه موجب بروز حادثه شد.

صیدی گفت: در این سانحه تیم عملیاتی اورژانس جاده‌ای امانیه بلافاصله به محل حادثه اعزام که متأسفانه در این حادثه ترافیکی راننده نیسان وانت به علت شدت جراحات وارده در همان لحظه‌های اولیه حادثه فوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزاد راه ساوه - تهران، آزاد راه ساوه - همدان، محور اراک- قم، محور فرمهین - اراک، محور ازنا، محور زالیان، محور اراک - توره، محور دلیجان- اصفهان، محور بوئین زهرا و ... از محور‌های مواصلاتی استان مرکزی هستند که بیشترین سوانح رانندگی منجر به فوت در این مکان‌ها رخ می‌دهد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه رانندگی تصادف رانندگی ساوه بوئین زهرا نیسان وانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • خلاقیت بامزه یک هموطن در ساخت یک مینی نیسان (فیلم)
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا