Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-20@03:08:58 GMT

سفر رستمی به جمهوری آذربایجان

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۶۱۲۹

وزیر راه و شهرسازی برای دیدار با مقامات ارشد جمهوری آذربایجان و مذاکره درباره ظرفیت‌های حمل و نقلی دو کشور امروز دوشنبه ۴ بهمن به باکو می‌رود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

قاسمی برای ایجاد مذاکرات دوجانبه با مقامات آذربایجانی برای توسعه همکاری‌های فی ما بین در زمینه‌های حمل‌ونقل و ترانزیت و پیگیری پروژه‌های زیرساختی مشترک دو کشور دوشنبه تا چهارشنبه ۴ تا ۶ بهمن ۱۴۰۰ به جمهوری آذربایجان سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقرر شده در این سفر ضمن دیدار با الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان، شاهین مصطفی یف، معاون نخست وزیر و رشاد بنی‌یف، وزیر حمل و نقل و توسعه دیجیتال، پیرامون پروژه احداث پل مشترک جاده‌ای روی رودخانه آستاراچای و تسهیل و تسریع در ترانزیت و تردد ناوگان تجاری دو کشور از قلمرو یکدیگر مذاکراتی صورت گیرد.

همچنین بازدید از پروژه بارانداز ریلی آستارا-آستارا، بازدید از پروژه احداث پل مشترک جاده‌ای روی رودخانه آستاراچای و بازدید از مسیر‌های ترانزیتی مورد نظر از جمله برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در سفر به این کشور است.

برچسب ها: بازدید ، وزیر راه وشهر سازی ، باکو ، دیدار ، آستارا ، پروژه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بازدید وزیر راه وشهر سازی باکو دیدار آستارا پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از مناطق سیل زده در جنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان ، وحیدی به مناطق سیل زده چابهار ، کنارک ، دشتیاری وزرآباد سفر واز نزدیک پیگیر مشکلات مردم مناطق سیل زده شد وگفت : امداد رسانی به ابن مناطق همچنان ادامه دارد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل زده در جنوب سیستان وبلوچستان
  • قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم
  • ‌تعهد اپراتورها برای افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت
  • وزیر ارتباطات از اجرای پروژه فیبرنوری در استان سمنان بازدید کرد
  • وزیر جهاد کشاورزی از پروژه ملی سیلوی گرمسار بازدید کرد
  • بازگشت به خانه در لنز دوربین عکاسان
  • تاکید وزیر دفاع پاکستان بر تقویت همکاری‌های امنیتی و ضدتروریسم با ایران
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین