Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم عزیزی، گفت: در نشستی که با مدیرعامل شستا برگزار شد، نظر این هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری برای انجام پروژه‌های بزرگ جنوب کشور جلب شد.

او با بیان اینکه شستا طی ۴سال ۴۰۰ هزار میلیارد تومان در پروژه‌ها سرمایه‌گذاری خواهد کرد، افزود: تلاش فراکسیون جنوب کشور این است که سهم عمده‌ای از این سرمایه‌گذاری را به پروژه‌های بزرگ و محرک جنوب کشور تخصیص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه شستا برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی است، عنوان کرد: در این نشست با ارائه گزارشی از پروژه ها، مسوولان شستا پروژه‌های جنوب را در اولویت قرار دادند.

عزیزی خاطرنشان کرد: فراکسیون جنوب از ظرفیت شستا در این راستا بیشتر استفاده خواهد کرد لذا سعی خواهیم کرد به صورت مستمر جلسات خود را تا حصول نتایج قطعی دنبال کنیم.

او همچنین از تشکیل دبیرخانه فراکسیون جنوب کشور مجلس خبر داد و گفت: فراکسیون جنوب برای جبران عقب ماندگی‌های این منطقه از کشور از همه ظرفیت‌های سرمایه گذاری هلدینگ‌ها و وزارت خانه‌ها بهره خواهد برد.

گفتنی است، فراکسیون جنوب کشور مجلس برای نخستین بار با حضور نمایندگان هفت استان جنوب کشور شامل فارس، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، کرمان، سیستان و بلوچستان و یزد در خانه ملت شکل گرفته که ابراهیم عزیزی، نماینده شیراز و زرقان در این دوره با کسب حداکثر آرا، به ریاست این فراکسیون رسید.

کد خبر 5407547

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم عزیزی شستا مجلس شورای اسلامی بارش برف برف و کولاک بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه برف و یخبندان خطبه های نماز جمعه برف روبی سیل کرمان آمار کرونا امداد رسانی اردبیل عکس استانها فراکسیون جنوب سرمایه گذاری جنوب کشور پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور | هشدار قرمز برای ۴ استان 

به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «با آغاز فعالیت سامانه بارشی استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق خوزستان، شرق لرستان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، بوشهر، فارس و جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز بارش‌ باران، رعد و برق و تگرگ، وزش باد شدید آغاز می‌شود.»
فریا گودرزی افزود: «دوشنبه (۲۷ فروردین) علاوه بر مناطق گفته شده، در آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز مرکزی در نیمه شمالی کشور هم بارش پیش‌بینی شده‌است.»
روز سه‌شنبه (۲۸ فروردین) با تشدید فعالیت این سامانه بارشی و صدور هشدار قرمز بارش‌ در استان‌های هرمزگان، جنوب فارس، غرب سیستان و بلوچستان و نیمه جنوبی کرمان بارش‌های سنگین پیش‌بینی شده‌است.
گودرزی گفت:‌ «هشدار قرمز تا چهارشنبه (۲۹ فروردین) ادامه دارد. بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، رعدوبرق و تگرگ، آبگرفتگی معابر به صورت گسترده، سرریز سدها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل، اختلال جدی در سفرهای بین شهری و داخل شهر، خسارت به محصولات باغی و زراعی، خسارت به برخی زیرساخت‌ها مانند خطوط انتقال برق و غیره، تخریب تاسیسات و سازه‌های واقع شده در حریم و بستر رودخانه، تخریب سازه‌های موقت و سبک در اثر وزش باد شدید و اختلال در سفرهای هوایی و دریایی از جمله مخاطرات این هشدار است.»
گودرزی درباره پیش‌بینی بارش‌های روز چهارشنبه (۲۹ فروردین) ادامه داد: «چهارشنبه (۲۹ فروردین) بارش‌ها با شدت کشور در جنوب کشور و در استان‌های در استان‌های فارس، کرمان، خراسان جنوبی، یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب اصفهان و جزایر واقع در شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان بارش‌ها ادامه دارد.»

بیشتر بخوانید:
صدور 3 هشدار فوری هواشناسی + جزئیات

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی آخر هفته کم و از کشور خارج می‌شود، گفت: «روز پنجشنبه (۳۰ فروردین) با تضعیف فعالیت سامانه در استان‌های کرمان، خراسان جنوبی، شرق فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و تنگه هرمز رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است و به تدریج تا اواخر وقت این روز سامانه بارشی از سمت جنوب‌شرق از کشور خارج می‌شود.» خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان سه‌شنبه(۲۷ فروردین) تا پنجشنبه(۲۹ فروردین) به سبب وزش باد شدید مواج و متلاطم است.

بیشتر بخوانید:
تهران از چه روزی گرم می شود؟


آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری گاهی همراه با ورزش باد پیش‌بینی شده است و روند افزایش دما تا پایان هفته را طی می‌کند. نوسانات دمایی در تهران بین ۱۲ و ۲۰ درجه سانتی‌گراد است.
ایستگاه دیزین بالا در استان البرز با دمای ۸ درجه زیر صفر سردترین منطقه و ایستگاه زرآباد در استان سیستان و بلوچستان با دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد به عنوان گرم‌ترین منطقه گزارش شده‌است.

بیشتر بخوانید:
هفته پربارش بهاری در پیش است | شهروندان این استان‌ها هشدارها را جدی بگیرند

کد خبر 844347 برچسب‌ها خبر مهم استان سیستان و بلوچستان آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي

دیگر خبرها

  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری
  • (ویدئو) آخرین وضعیت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
  • مسیر تولید در صنعت نفت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد
  • عقب نشینی از خصوصی‌سازی اصولی با حکم رد دیون ۱۳۰ همتی بودجه
  • برج‌های دو قلوی شهرکرد؛ همچنان بلاتکلیف
  • تامین آب روستا‌های بخش خضرآباد با اجرای فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع)
  • آغاز فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور/ هشدار قرمز برای ۴ استان
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور | هشدار قرمز برای ۴ استان 
  • نگرانی برای تامین آب استان ها؛ خالی ماندن سد‌ها
  • شرکت سهام عام پروژه بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی در توسعه اقتصادی کشور