Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@14:00:31 GMT

ماجرای زنده شدن مرده در یاسوج چه بود؟  

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۶۲۱۰

ماجرای زنده شدن مرده در یاسوج چه بود؟  

روز گذشته فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر و ادعا شد بیماری در شهرستان بهمئی کهگیلویه و بویراحمد پس از مرگ و در حال انتقال از سردخانه زنده شده است.

به گزارش ایمنا روزنامه همشهری نوشت: «مردی که دچار ایست قلبی شده بود در سردخانه زنده شد.» این خبر کوتاهی بود که روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی منتشر و حتی فیلمی نیز در این‌باره به نمایش درآمد اما شواهد نشان می‌دهد که این خبر در حد شایعه بوده و این مرد جانش را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر و ادعا شد بیماری در شهرستان بهمئی کهگیلویه و بویراحمد پس از مرگ و در حال انتقال از سردخانه زنده شده است. این خبر موجب شگفتی ساکنان منطقه شد و تصاویری که از این ماجرا ثبت شده بود همچنان در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست منتشر می‌شود. اما پشت پرده این ماجرا چه بود و آیا زنده شدن مردی که فوت شده بود صحت دارد؟

هاشم طاهری، مدیر شبکه بهداشت شهرستان بهمئی اظهار کرد: ظهر روز شنبه فردی به مرکز بهداشتی درمانی «ممبی» منتقل شد که هیچ‌گونه علائم حیاتی نداشت با این حال به‌مدت یک ساعت عملیات احیا برای او انجام شد اما متأسفانه تلاش‌های کادر درمان ناموفق بود و متوفی هیچ‌گونه علائمی از نشانه‌های حیات نداشت و نوار قلب صاف برای بیمار ثبت و ضمیمه پرونده پزشکی او شد. عملیات احیا برای این فرد در شرایطی انجام شد که پزشک تأیید کرده بود که مرگ مربوط به چند ساعت قبل بود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه همه شواهد و مدارک نشان می‌داد که این فرد فوت شده اما خطا در بررسی علائم حیاتی و فضای احساسی حاکم بر سردخانه باعث شد عده‌ای تصور کنند که او زنده شده و پیکر متوفی دوباره توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

طاهری در ادامه گفت: بررسی علائم حیاتی شرایط خاصی دارد و نباید بدون دانش لازم به بررسی و نظر در مورد افراد بپردازیم و باعث جریحه‌دار شدن احساسات بازماندگان و مردم شویم.

کد خبر 550878

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زنده شدن مرده شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شبکه های اجتماعی زنده شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و اورتون‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و اورتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و اورتون امشب _پنجشنبه شانزدهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و اورتون

لیگ برتر انگلیس (چلسی - اورتون) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 744758

دیگر خبرها

  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • اتفاق عجیب؛ نورافکن استودیوی شبکه خبر در برنامه زنده ترکید + ویدئو
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و اورتون‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع
  • ماجرای راه‌اندازی اولین شبکه خصوصی تلویزیون توسط یک بازیگر + فیلم
  • سی‌ان‌ان: پخش زنده ورود موشک‌های ایران به آسمان رژیم صهیونیستی
  • یک پدیده عجیب فضایی