Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی به‌منظور پیگیری و تسهیل و تسریع در ترانزیت و تردد ناوگان تجاری ایران و جمهوری آذربایجان از قلمرو یکدیگر، صبح امروز (دوشنبه) به این کشور سفر کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی به منظور ایجاد مذاکرات دوجانبه با مقام‌های جمهوری آذربایجان برای توسعه همکاری‌های فی‌مابین در زمینه‌های حمل‌ونقل و ترانزیت و پیگیری پروژه‌های زیرساختی مشترک دو کشور، امروز به این کشور سفر کرد که تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقرر شده در این سفر ضمن دیدار با «الهام علی‌اف» رئیس جمهوری آذربایجان، «شاهین مصطفی‌یف» معاون نخست وزیر و «رشاد بنی‌یف» وزیر حمل و نقل و توسعه دیجیتال، پیرامون پروژه احداث پل مشترک جاده‌ای روی رودخانه آستاراچای و تسهیل و تسریع در ترانزیت و تردد ناوگان تجاری دو کشور از قلمرو یکدیگر مذاکراتی انجام شود.

همچنین بازدید از پروژه بارانداز ریلی آستارا- آستارا، بازدید از پروژه احداث پل مشترک جاده‌ای روی رودخانه آستاراچای و بازدید از مسیرهای ترانزیتی مورد نظر، از جمله برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در سفر به این کشور است.

کد خبر 550882

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی معاون وزیر راه و شهرسازی وزیر راه رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی جمهوری آذربایجان ایران و جمهوری آذربایجان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرایند قانونی سد معشوره طی شده‌ است

وزیر کشور با بیان اینکه پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به لرستان در دستور کار است، تأکید کرد: فرایند قانونی سد معشوره طی شده‌ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احمد وحیدی امشب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: انتخابات دور دوم مجلس شورای در 22 حوزه انتخابیه انجام می‌شود و انتخابات در هشت حوزه از این مجموع به‌ صورت الکترونیکی است.

وی با اشاره به لزوم مشارکت مردم در دور دوم انتخابات، اضافه کرد: مردم با حضور و شکوه بیشتری در این دور از انتخابات مشارکت کنند.

مصوبه احداث «سد معشوره» روی میز وزارت نیرو/ تعطیلی پروژه حیاتی لرستان در 4 دولت

وزیر کشور با بیان اینکه پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌ جمهور به لرستان در دستور کار است، تأکید کرد: تحقق احداث سد معشوره با 900 میلیون مترمکعب آب به بازه زمانی طولانی نیاز دارد.

وحیدی با تأکید به اینکه مقدمات احداث سد معشوره انجام شده‌ است، یادآور شد: فرایند قانونی و مصوبات این سد طی و اخذ شده‌‌ و منابع مالی نیز تخصیص می‌یابد.

وی با اشاره به راه‌آهن لرستان، بیان کرد: این پروژه 51 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و رفع مشکل حقوقی راه‌آهن لرستان در دستور کار است.

وزیر کشور با بیان اینکه لرستان مورد توجه و حمایت دولت است، اعلام کرد: منابع مالی و ارزی تعیین‌ شده برای این استان محقق می‌شود.

وحیدی با تأکید به سرمایه‌گذاری 20 هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در لرستان، گفت: این اقدام در توسعه این استان اثرگذار است.

انتهای پیام/ 644/

دیگر خبرها

  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • فرایند قانونی سد معشوره طی شده‌ است
  • وال استریت ژورنال: آمریکا طرح تحریم برخی بانک‌های چینی را در دستور کار قرار داد
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • تجارت ۱۰ میلیارد‌ دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • آغاز تعیین حدود مرز‌های ارمنستان با جمهوری آذربایجان 
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است