Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان یزد با اشاره به تولید روزانه ۴۸ تن تخم مرغ مازاد مصرف در این استان، قیمت بسته‌بندی‌های ۶، ۹، ۱۵، ۲۰ و ۲۴ تایی تخم مرغ را براساس قیمت هر دانه ۱۹۰۰ تومان اعلام کرد.

«نعمت الله جعفری» در جلسه  قرارگاه امنیت غذایی با اشاره به مباحث پیش آمده در جلسه تنظیم بازار استان، گفت: تولید روزانه تخم مرغ در استان ۹۸ تن است که ۵۰ تن آن مصرف داخلی و مابقی آن به استان های همجوار ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعهد کارخانه سیمرغ به استان برای تأمین روزانه ۱۲.۵ تن تخم مرغ، گفت: از این میزان حدود سه درصد به صورت بسته بندی روانه بازار می شود.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان، گفت: برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی برای آگاهی از روند عرضه قیمت کالای مزبور و همچنین حصول اطمینان از داشتن یا نداشتن مجوز قانونی، همکاری و اطلاع‌رسانی اتحادیه صنف عمده فروشان مواد غذایی و لبنیات جهت عرضه تخم‌مرغ با قیمت مصوب توسط واحدهای تحت پوشش خود را از تصمیم‌های اتخاذ شده جدید در این خصوص بیان کرد.

جعفری اضافه کرد: در این بازرسی علاوه بر کنترل و نظارت بر قیمت‌ها به تاریخ مصرف و بر نحوه توزیع تخم مرغ، صدور فاکتور فروش و لحاظ کردن قیمت‌ها کنترل و نظارت می‌شود.

این مسئول با اشاره به این که هیچگونه کمبودی در عرضه توزیع تخم مرغ وجود ندارد، افزود: رصد روزانه بازار و شبکه توزیع از جمله موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار می‌گیرد.

این مسئول در پایان نرخ مصوب تخم‌مرغ را برای هر کیلو ۲۲ هزار و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت تخم مرغ بسته بندی شده نیز دارای قیمت رسمی به ازای هر دانه ۱۹۰۰ تومان است که در سایت  وزارت جهادکشاورزی قابل مشاهده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تخم مرغ جهاد كشاورزي يزد تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: «واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می‌رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • تولید ۹۶۰ تن ترتیکاله علوفه‌ای در بهشهر