Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@15:00:40 GMT

مجوز حضور تماشاگر در بازی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۷۱۲۳

مجوز حضور تماشاگر در بازی تیم ملی

احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه همایش ملی ایران و همسایگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همسایگان برای جمهوری اسلامی ایران جایگاه بالایی دارند و از این رو، موضوع توجه بیشتر به همسایگان محور اصلی سیاست خارجی کشور است.

وی با اشاره به اینکه سطح روابط ایران با کشورهای همسایه رو به بهبود است، گفت: در توسعه روابط با همسایگان اقدامات ارزنده ای انجام شده است و کدورت هایی که میان برخی کشورها وجود داشت برطرف شده است و این موضوع زمینه ساز توسعه بیش از پیش روابط خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* مجوز حضور تماشاگر در بازی تیم ملی

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره مجوز حضور تماشاگر در بازی ایران و عراق بیان داشت: این مجوز از سوی ستاد ملی کرونا صادر شده است و انتظار بر این است که تماشاگران با رعایت پروتکل های بهداشتی از این بازی استقبال کنند.

وی در پاسخ به موضوع ساحل خواری و زمین خواری گفت: اخیرا شورای حفظ حقوق بیت المال به این موضوع ورود جدی کرده است و وزارت کشور در راستای اجرای قانون با متخلفان برخورد و از ادامه ساخت و سازهای غیرمجاز در این اراضی جلوگیری خواهد کرد./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر کشور بازی ایران و عراق مجوز حضور تماشاگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السودانی: داشتن روابط همزمان با ایران و آمریکا امتیازی برای عراق است

نخست وزیر عراق با اشاره به اشتراکات کشورش با ایران گفت که داشتن روابط همزمان با تهران و واشنگتن امتیازی برای عراق است.

به گزارش ایسنا، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق که به واشنگتن سفر کرده است در اظهاراتی در حاشیه این سفر گفت: سفرم به آمریکا مهم است، زیرا در راستای بیان رویکردمان درمورد نوع روابط با واشنگتن است.

وی خاطرنشان کرد: عراق امروز با عراق ۲۰۱۴ تفاوت‌های زیادی کرده است، زیرا گروهک تروریستی داعش دیگر خطری برای ما به‌شمار نمی‌رود. بعد از پیروزی بر داعش ما خواهان انتقال به مرحله روابط دیپلماتیک با کشور‌های ائتلاف بین‌المللی هستیم؛ روابطی همانند روابط با کشور‌های منطقه از جمله روابط امنیتی.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود تاکید کرد: ایران همسایه‌ی ما است و اشتراکات زیادی با آن داریم، آمریکا نیز هم‌پیمان راهبردی ما است و روابط با این کشور برای ما مهم است. داشتن روابط با ایران و آمریکا به‌طور همزمان امتیازی برای عراق است و می‌توان از آن در راستای کاهش تنش استفاده کرد و این چیزی است که در تمام بحران‌های منطقه رخ داد.

محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق قبل از اینکه بغداد را به مقصد واشنگتن ترک کند نیز گفت: سفر من به واشنگتن در شرایطی حساس از نظر روابط با آمریکا و شرایط منطقه و جنایت‌های اسرائیل علیه مردم بی‌گناه فلسطین و نگرانی‌ها درباره گسترش دامنه درگیری صورت می‌گیرد. هدف از سفر به واشنگتن انتقال به مرحله جدیدی از روابط بین ۲ کشور و فعال سازی توافق چارچوب استراتژیک است.

وی افزود: محور دیدار من با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اوضاع منطقه و نقش ما در آتش‌بس غزه خواهد بود. فعالیت کمیته عالی نظامی برای ایجاد جدول زمانی برای پایان مأموریت ائتلاف بین المللی نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با سرکنسول روسیه + تصاویر
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • برای اولین بار: اعلام سازوکار محرومیت تیمها از تماشاگران
  • السودانی: داشتن روابط همزمان با ایران و آمریکا امتیازی برای عراق است
  • نگاه دولت‌های عربی به درگیری ایران و اسراییل
  • حضور ۲۲۰ کاراته کا از استان در مسابقات قهرمانی کشور
  • بدون تماشاگر شدن لیگ فوتبال در اراضی اشغالی بعد از حملات ایران
  • امیرعبداللهیان: از ۷۲ ساعت قبل از عملیات، به همسایگان و کشور‌های منطقه اطلاع دادیم
  • روایت امیرعبداللهیان از پیام ایران به آمریکا و همسایگان و جزئیات حمله به اسرائیل