Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@04:36:33 GMT

طراحی سایت در سالهای آینده چه تغییراتی می کند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۷۲۳۷

طراحی سایت در سالهای آینده چه تغییراتی می کند

طراحی سایت از گذشته تاکنون تغییرات بسیار زیادی داشته است. ‎وب‌سایت‌ها از طراحی‌های ساده به طراحی‌های بسیار پیشرفته‌ای رسیده‌اند، که به خوبی می‌تواند علاوه بر پاسخ به نیاز کاربران مدت زمان زیادی آنها را سرگرم کند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام کاریک وب، مطمئناً این به روزرسانی‎ها به همینجا ختم نمی‌شود. پیشرفت در طراحی سایت بوسیله بهترین شرکت های طراحی سایت راه زیادی را در پیش دارد و در این راه همواره پلاگین‌ها و قابلیت‌های جدیدتری نیز به آن اضافه خواهد شد که کار را برای کاربران راحت‌تر کرده و فضایی را برای رقابت سالم در میان وب‌سایت‌های مختلف فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود سایت سازها تحولی عظیم در دنیای طراحی سایت است...

اولین تغییراتی که اکنون زمزمه‌های آن به گوش رسیده و بسیاری از کارفرما‏ها را به سمت خود جلب کرده، ایجاد سایت‎سازهاست. همین حالا که در حال خواندن این مطلب هستید، اگر سری به گوگل بزنید و تعدادی از کلمات کلیدی مورد نظرتان را جستجو کنید، خواهید دید که اغلب وب‏سایت‏هایی که در نتایج جستجو به شما نشان داده شده، با استفاده از سایت‌سازها ایجاد شده‏‌اند. البته هنوز هم سایت ساز غالب، وردپرس است. اما به جز وردپرس، سایت سازهای دیگری نیز وجود دارد که با قابلیت‏‌های فراوان خود و البته قیمتی بسیار پایین‏‌تر، یک سایت را حتی حرفه‌ای‌تر از وردپرس طراحی می‏‌کنند.

قابلیت‌هایی که این پلاگین‌ها در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند، هم سطح یا حتی بالاتر از طراحی وب‌سایت‏های تخصصی توسط یک شرکت طراحی سایت است.

عدم نیاز به شرکت طراحی سایت در چند سال آینده...

سایت‌سازها معمولاً همان قالب‌هایی هستند که توسط یک طراح سایت برای وب‌سایت نوشته می‌شوند. هدف آنها صرفه‏‌جویی در وقت و هزینه است. معمولا بخش‏هایی از وبسایت که توسط یک شرکت طراحی سایت ایجاد می‎شود، به صورت کاملا تکراری و مشابه هستند. این قسمت‏ها توسط کدهای تکراری ایجاد می‏‌شوند. تنها تفاوت آنها، در چیدمان و طراحی گرافیکی آن‌هاست.

شرکت های طراحی سایت، این تکرار را به یک فرمول آماده تبدیل کرده و تحت عنوان سایت ساز به بازار معرفی کرده‏اند.

هر وب‌سایت، یک قالب...

کار سایت سازها تنها به ایجاد یک وب‌سایت ختم نمی‌شود. در واقع اگر تمام وب‌سایت‌ها بخواهند یک پلتفرم را ایجاد کنند که شبیه به هم باشد، گوگل امتیاز زیادی را برای آنها در نظر نخواهد گرفت. بر این اساس، شرکت طراحی سایتی که یک سایت ساز را ایجاد می‌کند، معمولاً قالب‌های آماده‌ و از پیش ساخته‏ای را با قابلیت تغییر در اختیار کاربرانش قرار می‎دهد. هر کسب و کار می‏‌تواند یک قالب مخصوص به زمینه کاری خود را انتخاب کرده و آن را متناسب با مشتریانش شخصی سازی ‏کند. چیزی که عملا در وب‌سایت‏های کدنویسی شده نمی‏‌بینیم.

عدم نیاز به نیروی انسانی در چند سال آینده...

ورود سایت سازها، باعث شده تا نیاز به نیروهای انسانی برای طراحی سایت کمتر از قبل شود. لزومی ندارد که فردی تمام وقت خود را برای کدنویسی بگذارد و یک وب‌سایت را پیاده کند. این نیاز در سال‌های آینده مطمئنا کمتر نیز خواهد شد.

حتی اگر فردی تنها مقدار کمی با دانش طراحی سایت آشنا باشد، می‌تواند با استفاده از سایت ساز وب‌سایت خود را به تنهایی ایجاد کند.

هزینه کمتری زمان کمتر...

از طرفی با گذشت زمان و ایجاد کسب و کارهای مختلف، نیاز به طراحی سایتی که بتواند کسب و کارها را با سرعت بالاتری راه‌اندازی کند، به شدت حس می‌شود. بازار رقابتی که اکنون می‌بینیم، در آینده چند برابر خواهد شد. بنابراین صاحبان شرکت‏های مختلف، فرصت زیادی برای انجام فعالیت‏های تبلیغاتی آنلاین خود مانند طراحی سایت ندارند.

اگر بخواهیم با استفاده از روش‌های کدنویسی یک وب‌سایت را راه‎اندازی کنیم، مطمئناً زمان بیشتری را نیاز خواهیم داشت. در صورتی که یک سایت ساز پیشرفته مانند کاریک تنها در عرض ۱ دقیقه و با ۵ کلیک می‌تواند این وب‌سایت را ایجاد کند.

افزایش رضایت کارفرماها...

کارفرمایی که به دنبال طراحی یک وب‌سایت برای کسب و کار خود می‌گردد، پلنی را از قبل، در ذهن خود چیده و انتظار دارد، شرکت طراحی سایت آن را روی وب‌سایتش پیاده کند. این پلن در بیشتر مواقع انجام نخواهد شد و نتیجه نهایی چیزی نیست که کارفرما انتظار دارد. مخصوصاً اگر این کارفرما به سراغ طراح سایتی برود که به دلیل تجربه پایین‏‌تر، هزینه کمتری را دریافت می‎کند. سایت سازها می‌توانند این مشکلات را برطرف کنند. در واقع همه چیز قبل از شروع کار کاملا واضح و روشن است. هم کارفرما از نتیجه نهایی اطلاع دارد و هم طراح سایت با چیزی که در ذهن مشتری‎اش می‏‌گذرد، آشناست.

رقابت سالم میان وب‏سایت‎ها در آینده‌ای نه چندان دور...

تا قبل از ورود سایت سازها، برخی از کسب و کارها، معمولا با استفاده از قوانینی که به اصطلاح به آن‌ها کلاه سیاه گفته می‌شود، توانسته بودند رتبه‌های اول گوگل را به سایت خود اختصاص دهند. ورود سایت سازها این رقابت ناسالم را تا جای ممکن از میان برداشت. در واقع سایت سازها بر اساس الگوریتم‌های گوگل طراحی می‎‎شوند و به بهبود رتبه وب‌سایت‌ها کمک می‌کنند.

سایت ساز کاریک

سایت سازی که در میان صحبت‌هایمان به آن اشاره کوتاهی شد، یکی از پلتفرم‏‌های پرطرفدار در میان صاحبان کسب و کارهای مختلف است. این شرکت، با ارائه پلن‌های مختلف با هزینه‌های متفاوت، باعث شده تا هر فردی با هر میزان بودجه، بتواند سایتی را متناسب با کسب و کار خود ایجاد کند.

قابلیت به روزرسانی و تغییر زیرساخت‎های این وبسایت باعث شده تا بتواند به خوبی با وب‌سایت‎های تخصصی، رقابت کند.

سخن پایانی

به طور کلی هر پلتفرمی که با اینترنت سروکار داشته باشد، به مرور زمان دچار تغییر خواهد شد. این تغییرات شامل به روزرسانی یا حذف نرم افزارهاست. پیش بینی که ما از آینده طراحی سایت داریم، حذف کامل بسیاری از پلتفرم‏های قدیمی و پیشرفت طراحی سایت به سمت ابزارهایی با سرعت بالاتر و هزینه کمتر است.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طراحی سایت بهترین شرکت های طراحی سایت شرکت طراحی سایت وب سایت یک وب سایت وب سایت ها کسب و کار خواهد شد یک سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار در یکی از سایت‌های بزرگترین شرکت تسلیحاتی انگلیس

رسانه‌های انگلیس امروز (چهارشنبه) از وقوع انفجار در یکی از سایت‌های بزرگ صنایع دفاعی این کشور موسوم به «بی‌ای‌ئی سیستمز» خبر دادند.

به گزارش مشرق از منابع خبری، این انفجار ساعت ۱۰ و ۴۹ دقیقه در منطقه «مون‌ماوثشر» واقع در جنوب ولز رخ داد.

یک سخنگوی بی‌ای‌ئی سیستمز گفت که در پی این حادثه، پروتکل‌های ایمنی فعال و نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

به گفته این سخنگو، حادثه امروز هیچ تلفاتی نداشته و علت بروز انفجار در دست بررسی است.

گفته می‌شود که این سایت در آستانه جنگ جهانی دوم راه‌اندازی شد و در اختیار نیروی دریای انگلیس بود. در این مرکز اکنون ۵۰۰ نفر فعال هستند.

این رویداد درحالی رخ می‌دهد که فشارها روی دولت انگلیس برای تحریم تسلیحاتی رژیم صهیونیستی در پی جنگ غزه بالا گرفته است. حامیان فلسطین تاکنون تجمعات متعددی را مقابل دفاتر مختلف بی‌ای‌ئی سیستمز که گفته می‌شود با رژیم صهیونیستی همکاری دارد، برگزار کرده‌اند.

داده‌های آماری همچنین نشان می‌دهد که این شرکت طی یکسال گذشته، سود کلانی را به واسطه سفارش‌های تسلیحاتی دول غربی در پی جنگ اوکراین به جیب زده است.

دیگر خبرها

  • توالت هوشمند ۱٫۵ میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد(+عکس)
  • وقوع انفجار در یکی از سایت‌های بزرگترین شرکت تسلیحاتی انگلیس
  • طعم و بوی نامطبوع آب همدان تا چند روز آینده برطرف می‌شود
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا
  • شهری که برای ۱۰۰ سال آینده طراحی شد
  • ۷۴۹ با مقدار معتنابهی صفر جلویش!
  • فرآیند اصولی دفع پسماند در شهرستان تنگستان مورد توجه قرار گیرد
  • ساخت ربات‌های صنعتی هوشمند برای خطوط تولیدی
  • پیشتازی نفت و گاز مارون در دستاوردهای فنی بار اول
  • تلاش برای ایجاد زیرساخت‌ها در ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن