Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه داخلی گزارشی در خصوص قراردادهای باشگاه نفت مسجدسلیمان منتشر کرده است

قراردادهای اعضای تیم نفت مسجدسلیمان با چالش مواجه شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، در حالی که چند روز پیش قرارداد محمود فکری از سوی ابوذر شجاعی سرپرست سابق باشگاه نفت مسجدسلیمان به امضا رسید اما نامه اخیر سازمان لیگ به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، این قرارداد و حتی قرارداد با بازیکنان و مربیان قبلی نفت در دو فصل اخیر را به چالش کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه رییس سازمان لیگ فوتبال ایران آمده است:

"با سلام، احتراماً حسب مکاتبه مورخ ۲/۱۱/۱۴۰۰ رئیس محترم هیات مدیره و عضو هیات مؤسس «مؤسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان» و همچنین ابلاغ اظهارنامه دادگستری استان خوزستان با توجه به انتقال ۹۹ درصد سهام این مؤسسه به مناطق نفت‌خیز جنوب و یک درصد سهم به جناب آقای عطاءالله بهادری بیرگانی و نظر به این‌که در حال حاضر بر اساس آخرین آگهی روزنامه رسمی مشارالیه عضو هیات مؤسس و رئیس هیات مدیره و جناب آقای مهران نصیریان‌دوست، مدیرعامل مؤسسه مذکور هستند لذا ثبت هر گونه قرارداد ورزشکاران، عوامل تیم، مربیان و سایر موارد حقوقی و اداری صرفاً با امضای نامبردگان معتبر و این سازمان از پذیرش امضاء افراد غیرمجاز خودداری و مسئولیت تبعات سوء اجتماعی و حقوقی آن به عهده متولیان مربوطه است.

شایان ذکر است، مستند به ماده ۲۲ اساسنامه مذکور، هر گونه برکناری، استعفا و یا تغییرات مدیریتی در ارکان مؤسسه صرفاً از اختیارات مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران است."

در حالی اکنون سازمان لیگ خواستار تعیین تکلیف مالکیتی و مدیریتی باشگاه نفت مسجدسلیمان شده است که پس از کناره‌گیری مهران نصیریان‌دوست و اعضای هیات‌مدیره در پایان لیگ نوزدهم، در دو فصل اخیر اخیر ابوذر شجاعی و محمد نظری در چند مرحله به ترتیب به عنوان سرپرست باشگاه و مدیرعامل مشغول به فعالیت شدند اما گویا هیچ کدام به تایید فدراسیون نرسیده بودند.

همچنین در ابتدای فصل بیستم و بیست و یکم، تشکیل تیم‌ نفت به دلیل نامشخص بودن بحث مدیریتی باشگاه در هاله‌ای از ابهام بود که با نظر و پادرمیانی مسئولان شهری و مدیران نفت، این تیم در لیگ برتر حضور پیدا کرد که در ابتدای هر دو فصل نیز اعضای هیات‌مدیره سابق یعنی ابوذر شجاعی و پیمان مولایی با همراهی ارکان باشگاه اقدام به بستن تیم داشتند. اخیرا نیز در حالی هدایت یزدی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شده است که این تغییر هم برای فدراسیون قابل تایید نیست و همچنان نصیریان‌دوست را به عنوان مدیرعامل به رسمیت می‌شناسد.

حالا جای سوال است وقتی سازمان لیگ نفرات فعلی این باشگاه را به رسمیت نمی‌شناسد قرارداد محمود فکری و بازیکنان این تیم چگونه به امضا رسیده است.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رضا اسدی: یک نیم فصل با توهین و سکوت گذشت؛ 4 ماه دیگر بیشتر نمانده است کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  به بهانه ی انتقال آزمون به لورکوزن ؛ نگاهی به عملکرد سردار در زنیت / فیلم پپ گواردیولا: دوست دارم با لیورپول 40 امتیاز اختلاف داشته باشیم اما در ژانویه ممکن نیست! رسیدن کوین دی بروین به رکورد پاس گل دیوید بکام با 68 بازی کمتر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان باشگاه نفت سازمان لیگ هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان

باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی اعلام کرد که شاگردان سیاوش اکبرپور در مسجدسلیمان به مصاف سپاهان می‌روند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام ابراهیم هاشم‌پور سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی، با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته و پیدا نکردن زمین در اهواز، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی و سپاهان اصفهان به میزبانی شهر مسجدسلیمان و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

این دیدار از ساعت 19:30 روز جمعه هفتم اردیبهشت و در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انجام می‌شود.

صعود بی‌دردسر سپاهان در جام حذفی؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • مزایده کاروانسرا‌های ثبت جهانی برای مرمت و احیا مشکل قانونی ندارد