Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@05:51:28 GMT

سرقت منجر به قتل در پردیس/ سارق دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۷۴۰۳

سرقت منجر به قتل در پردیس/ سارق دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه در مقابل یکی از مجتمع های فاز ۸ پردیس تصادف منجر به فوت یک نفر نگهبان رخ داده و ضارب متواری شده پس از بررسی پلیسی آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: پس از بررسی‌ها مشخص شد موضوع تصادف منتفی و ضارب قصد سرقت از یک کارگاه ساختمانی را داشته و نگهبان برای ممانعت از سرقت جلوی وی را گرفته و ضارب باخودرو به وی برخورد و نگهبان در دم فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از این حادثه سارق از محل متواری شده و این موضوع بصورت ویژه در دستور کار، کار آگاهای پلیس آگاهی قرار گرفت.

عبدیان با اشاره به اینکه ماموران با اقدامات پلیسی موفق به شناسایی فرد مورد نظر شدند ابراز کرد: متهم پس از سرقت از ساختمان نیمه کاره با خودروی پراید قصد فرار داشته که در هنگام خروج با هوشیاری نگهبان روبرو شده و پس از اینکه سرقت و فرار را نافرجام میبنید با خودرو نگهبان را زیر گرفته و وی را به قتل می رساند و سپس به یکی از استانهای همجوار متواری می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با اشاره به اینکه متهم پس از دستگیری در تحقیقات بعمل آمده به بزه انتسابی خود اعتراف کرده، گفت: متهم بیان کرده که ابتدا برای سرقت وارد مجتمع شدم و پس از سرقت قصد فرار داشته که با هوشیاری و مقاومت نگهبان روبرو، و سپس با خودروی خود نگهبان را زیر گرفته و وی را به قتل رساندم.

وی در پایان عنوان کرد: پلیس با هر گونه ناهنجاری و جرمی بصورت ویژه و در اسرع وقت برخورد میکند و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هر گونه مورد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ضارب دانش آموزان آملی طی کمتر از چند ساعت دستگیر و به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

محمد طالبی چاری افزود: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

کد خبر 846790 منبع: میزان برچسب‌ها خبر ویژه دادستانی دانش آموز تصادف

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن