Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: با بالگرد جمعیت هلال احمر استان به چهار روستای در محاصره برف شهرستان سقز آذوقه و اقلام خوراکی ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ پیام جلالی اظهار داشت: با توجه به بارش برف و کولاک سنگین در هفته گذشته هنوز تعدادی از روستاهای استان مسدود و در محاصره برف هستند، امروز به درخواست فرماندار سقز مبنی بر اینکه تعدادی از روستاهای این شهرستان هنوز مسیر زمینی آنها پس از پنج روز بازگشایی نشده است با بالگرد این جمعیت اقلام خوراکی به چهار روستا ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی ادامه داد: در این عملیات که سه ساعت به طول انجامید ۲۵۰ بسته‌ غذایی ۷۲ ساعته از جمله نان، برنج، آرد، تن ماهی، خرما و انواع کنسروها به روستاهای هرمی دول، جعفر خان، عبدل آباد و حاجی ممدان اهدا شد.   مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اضافه کرد: جمعیت هلال احمر کردستان آمادگی کامل دارد در صورت درخواست‌ از سایر نقاط استان نیز از طریق بالگرد اقلام غذایی را به مناطق صعب العبور و در محاصره برف ارسال کند.   وی گفت: از دقایق اولیه بارش برف و کولاک در روز یکشنبه ۲۶ دی ماه امسال امدادگران، نجاتگران و پرسنل جمعیت هلال احمر استان در کنار مردم بودند و با عملیات‌های مختلف به مردم امدادرسانی کردند.   دکتر جلالی افزود: در ۴۸ ساعت اولیه بارش برف سنگین و کولاک، امکان امداد هوایی وجود نداشت و ما به صورت زمینی به رهاسازی خودروها، امدادرسانی به مسافران در راه مانده و انتقال مادران باردار به مراکز درمانی اقدام کردیم.   وی اعلام کرد: در این مدت بیش از ۲ هزار نفر اسکان اضطراری داده شدند، ۱۱ مورد انتقال مادران باردار را به مراکز درمانی انجام دادیم و در یک عملیات شش ساعته ۱۱ نفر کوهنورد گرفتار در برف و کولاک در کوه‌های کلاترزان سنندج را نجات داده و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.   وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر کردستان آمادگی کامل دارد به صورت شبانه روزی در سطح استان مشغول به خدمت رسانی به مردم باشد.   ۲ موج بارشی در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هفته گذشته استان کردستان را در بر گرفت که باعث بارش برف و کولاک سنگین کم سابقه، مسدود شدن راه‌ها و مشکلاتی برای تردد مردم در این استان شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بارش برف فرماندار خرما هلال احمر جمعیت هلال احمر بارش برف جمعیت هلال احمر مسافران مراکز درمانی مراکز درمانی جمعیت هلال احمر شبانه روزی خدمت رسانی به مردم استان کردستان کردستان جمعیت هلال احمر کردستان محاصره برف برف و کولاک بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۷۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی گفت: از ابتدای آغاز جنگ غزه، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌هایی را در خصوص رسیدن کمک‌های انسان دوستانه به مردم غزه با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر ایران جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و رؤسای جمعیت‌های هلال احمر فلسطین، مصر و سایر کشورهای منطقه در این خصوص برگزار کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این جلسات، بر ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافقاتی شده و پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق نیز در دست اقدام است.

هاشمی ادامه داد: در همین راستا نیز در سطح استان زنجان در مراسم روز قدس و عید سعید فطر مردم نوعدوست استان زنجان در ۱۰ صندوق در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک نقدی کردند.

وی یادآوری کرد: هموطنان نوعدوست و علاقمند به کمک برای مردم مظلوم غزه می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به مردم مظلوم غزه به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این صندوق‌های کمک نیز در سطح شعب و مرکز استان فعال است.

کد خبر 6081279

دیگر خبرها

  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه
  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه و شهرستان ششتمد
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه