Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - اگر به دنبال فورد رپتور F-۱۵۰ قوی تری هستید، باید بدانید شرکت شلبی امریکن یک بسته ارتقا یافته برای پیکاپ‌های مدل ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ معرفی کرده که در حال حاضر موجود است.

به گزارش موتور وان، خودروی F-۱۵۰ Raptor استاندارد، ۴۵۰ اسب بخار (۳۳۶ کیلووات) قدرت دارد، اما شلبی طوری موتور آن را تنظیم و تقویت کرده که تا ۵۲۵ اسب بخار (۳۹۲ کیلووات) افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت شلبی این کار را با ترفند‌هایی از جمله بزرگتر کردن ورودی هوا انجام داده است.

این شرکت همچنین مقداری مواد را به قسمت بیرونی رپتور اضافه کرده تا ناهموارتر به نظر برسد. سپر جلوی فلزی دارای روکش مشکی و نوار نور LED است. کاپوت جدید نیز دارای دریچه‌های ورودی و خروجی است.

این پیکاپ دارای شش چرخ ۱۸ اینچی و لاستیک‌های BF Goodrich KM۳ Mud Terrain است. البته دو لاستیک به عنوان یدکی، در قسمت بار وجود دارد.

در داخل، شلبی آرم خود را روی پشتی صندلی‌ها و زیرپایی‌های کف قرار داده است. همچنین این خودرو دارای تزئینات فیبر کربنی، پدال‌های آلومینیومی و شیشه‌های رنگی است.

کسی که قبلاً یک رپتور مدل ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ داشته می‌تواند این بسته ارتقا شلبی را با قیمت ۵۴ هزار و ۹۹۵ دلار دریافت کند. البته این شرکت می‌تواند این بسته را روی یک پیکاپ جدید با قیمت‌هایی که از ۱۲۷ هزار و ۸۹۵ دلار شروع می‌شود، پیاده کند.

بیشتر بخوانید

تویوتا در سال ۲۰۲۱ پرجستجوترین خودروساز دنیا شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروی لوکس خودروسازی خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محاصره شرکت صهیونیستی البیت در انگلیس توسط معترضان

تعدادی از معترضان در شهر لستر انگلیس شرکت البیت را در اعتراض به عرضه تسلیحات از سوی این شرکت به رژیم صهیونیستی برای کشتار مردم فلسطین محاصره کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، معترضان در میدلنز (منطقه مرکزی کشور انگلیس)، شرکت تسلیحاتی صهیونیستی البیت در شهر لستر که به رژیم اسرائیل پهپاد برای کشتار فلسطینی‌ها می‌دهد را محاصره کردند.

 

.

 


معترضان از کارکنان این شرکت خواستند که عرضه سلاح برای نسل کشی فلسطینی‌ها را متوقف کنند و پلیس نیز از همدستی با شرکت دست بردارد. آنها همچنین فریاد «البیت را تعطیل کنید» سر می‌دادند.

برگزاری اعتراضات ضد اسرائیلی در برلین

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ببینید| هیولایی ۳ تنی هامر با صفر تا صد ۳ ثانیه‌ای و حرکت خرچنگی
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • جک تی9 جدید؛ همان طراحی آشنا با تفاوت های جزئی (+تصاویر)
  • فرصت خرید بسته مادران دارای فرزند زیر دو سال تا یکم خرداد
  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • محاصره شرکت صهیونیستی البیت در انگلیس توسط معترضان
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند
  • مادران باردار و دارای کودک شیرخوار یارانه تشویقی می گیرند