Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرادعلی فولادوند صبح دوشنبه در نشست هماهنگی برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه شنبه و طسوج شهرستان دشتی اظهار داشت: این بیمارستان صحرایی به مدت چهار روز برپا می‌شود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه با همکاری حوزه سلامت استان به مناطق محروم استان خدمات رسانی می‌شود، تصریح کرد: بیمارستان صحرایی در منطقه شنبه و طسوج با حضور متخصصان رشته‌های مختلف از جمله پزشک عمومی، ارتوپد، زنان، اطفال، جراح عمومی، اورولوژی، قلب، داخلی، چشم‌پزشکی، گوش و حلق و بینی، سونوگرافی، دندانپزشکی، آزمایشگاه داروخانه تزریقات و پانسمان بر پا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این بیمارستان بیمارانی که نیاز به کارهای تخصصی بیشتری دارند به‌خصوص در حوزه چشم‌پزشکی به بیمارستان‌های مرکز استان ارجاع داده می‌شوند.

دکتر فولادوند اضافه کرد: غربالگری جمعیت مورد هدف و رفع محرومیت‌زدایی از جمله اهداف برپایی این بیمارستان صحرایی است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر تصریح کرد: باید با برنامه ریزی مناسب زمینه حضور حداکثری مردم فراهم کنیم و زمینه رضایت آنها را نیز فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه خدمات رایگان است، گفت: اطلاع رسانی لازم در این زمینه به صورت مطلوب صورت بگیرد.

کد خبر 5407610

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر بیمارستان صحرایی دشتی بسیج بارش برف برف و کولاک بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه سیل کرمان آمار کرونا اردبیل امداد رسانی عکس استانها بیمارستان صحرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۸۴۰ خانواده برای طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل

سید محمد اعتمادی در جلسه کارگروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان اردبیل گفت: در قالب طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل ۸۴۰ خانواده ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۶۱ پرونده تشکیل شده و برای ۴۰۰ خانواده زمین واگذار شده در حال واگذاری است که نیاز است در تسهیل روند واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول دستگاه‌های مربوطه اهتمام ویژه داشته باشند.

او با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج و کاهش نرخ باروری در شهرستان گفت: نیاز است در فرهنگ سازی در این حوزه اقدامات عملی و سرمایه گذاری‌های لازم صورت گیرد.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: کارگروه‌های مختلف از جمله فرهنگی و تسهیلات و اداری و مالی در راستای طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل تشکیل می‌شود و این کارگروه‌ها باید مشکلات و مطالبات در این حوزه را بررسی و راهکاری‌های لازم را ارائه دهند.

اعتماد اعجازی بر روند تسهیل ارائه تسهیلات به طرح جوانی جمعیت توسط بانک‌ها تاکید کرد و گفت: نیاز است در این حوزه بانک‌های عامل هم همکاری لازم را داشته باشند.

او تصریح کرد: از بانوان هم در دستگاه‌های اجرایی و واحد‌های تولیدی هم حمایت‌های لازم باید صورت گیرد تا این بانوان مشکلاتی نداشته باشند.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: اصلاح دیدگاه فرهنگی برای افزایش نرخ باروری و افزایش ازدواج در شهرستان باید به صورت اساسی انجام شود و در این راستا خانواده‌ها و دستگاه‌های فرهنگی رسالتی خطیر دارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • ظرفیت شهرستان دشتی در حوزه‌های مختلف معرفی شود
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس
  • ثبت نام ۸۴۰ خانواده برای طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل
  • نیروی متخصص کافی در بیمارستان دیلم به‌کارگیری شود
  • زوج همدانی زمینه ساز آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد شدند
  • ضیافت شاعران به مناسبت تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی برپا می‌شود
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • شهرستان دشتی در بحث ساخت مسکن فراتر از تعهدات عمل کرده است