Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:07:54 GMT

پوشش دوز سوم واکسن کرونا در گلستان به ۴۰ درصد برسد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۸۰۵۳

پوشش دوز سوم واکسن کرونا در گلستان به ۴۰ درصد برسد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان علی محمد زنگانه اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۱۷۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۴۷ بیمار در icu بستری و ۱۸ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل اند.

وی ادامه داد: طی هفته گذشته دو نفر از شهروندان بر اثر ابتلا به کرونا فوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان گفت: با توجه آبی بودن تمام شهرستان‌های استان، مراقبت و کنترل وضعیت فعلی با توجه به شیوع احتمالی سویه امیکرون ضروری است.

زنگانه ادامه داد: تاکنون بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر دُز اول واکسن را دریافت کرده‌اند و بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار شهروند هر دو دُز و البته از تمام کسانی که دو دز واکسن زده آمد تقاضا داریم برای دریافت دز سوم و تکمیل واکسیناسیون مراجعه کنند و تاکنون ۲۳۵ هزار نفر دز سوم را دریافت کردند.

وی خاطر نشان کرد: بر پوشش واکسیناسیون دز سوم تاکید داریم و فرمانداران گزارش هفتگی را ارایه کنند باید ظرف مدت ۲ هفته بعد میزان تزریق دز سوم به بالای ۴۰ درصد برسد.

استاندار گلستان گفت: ۲۰ مرکز کمترین پوشش را دارند که باید به صورت فرد به فرد و خانه به خانه افراد را به تزریق واکسن ترغیب کنیم.

زنگانه یادآور شد: مدیریت هوشمند و سامانه امید باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5407692

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان استانداری گلستان علی محمد زنگانه ویروس کرونا بارش برف برف و کولاک بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه سیل کرمان آمار کرونا اردبیل امداد رسانی عکس استانها دز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی

رضا حاجیلری گفت: بر اثر بارندگی‌های شدید روز گذشته و صبح امروز، برخی شهرستان‌ها موجب آبگرفتگی و آسیب شدند.

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: در آزادشهر و رامیان روستای مرزبان، رضا آباد، پل سیاه چو و سنگستان، در علی آباد کتول روستای مهدی آبادی، در بندرگز روستای محمد آباد و در آق قلا روستای یانپی و در گنبدکاووس بلوار دانشجو سطح شهر و روستای سپاهی تحت تأثیر آبگرفتگی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی ۱۰ تیم شامل ۳۵ نیروی عملیاتی از هلال‌احمر شهرستان‌های تحت تاثیر برای ارزیابی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با دریافت گزارشات جدید آبگرفتگی نیرو‌ها برای ارزیابی اعزام می‌شوند، گفت: امدادگران تا کنون به ۲۸ خانواده شامل ۱۱۲ حادثه دیده امدادرسانی کردند. عمده‌ترین خدمات تخلیه آب خانه‌ها بوده و در برخی مناطق مورد نیاز بسته غذایی ۷۲ ساعته و پتو توزیع شده است و امدادرسانی ادامه دارد.

همچنین مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر گلستان (EOC) با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس‌های اضطراری هموطنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • بخش عمد‌ه‌ای از سرماخوردگی‌ها کروناست
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • گلستان دومین استان امن برای سرمایه گذاری است
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی