Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - آرمـان حاتمی گفت: دوره مدرسی داوری و مربیگری اسکیت رولبال کشور به مدت ۴ روز به میزبانی هیات اسکیت کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج برگزار شد.

او با بیان اینکه در این دوره آموزشی با حضور ۹ تن شامل ۵ آقا و ۴ خانم شرکت کننده از استان‌های هرمزگان، اصفهان، تهران و کهگیلویه وبویراحمد برگزارشد گفت: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی زیر نظر مدرس آخرین فنون داوری و مربیگری اسکیت رولبال را فرا گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان بهرامی رئیس هیات کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری این دوره، نبود پیست اختصاصی و خانه اسکیت را از مهمترین مشکلات این هیات دانست و خواستار حمایت بیشتر مسئولان استانی و اداره کل از این رشته شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد اسکیت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۹ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور ۱۴۰۳

بهادر کرمی از توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور از فردا دوشنبه سوم اردیبهشت خبر داد و گفت: کنکور امسال در دو نوبت برگزار که نوبت اول ششم و هفتم اردیبهشت و نوبت دوم ششم و هفتم تیرماه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد استانی کنکور‌ها و آزمون‌های کهگیلویه وبویراحمد گفت: کنکور امسال در دو آزمون مجزا برگزار می‌شود و داوطلبان در هر کدام که نمره بالاتری کسب کنند ملاک انتخاب رشته هستند.    وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه را از سامانه سازمان سنجش دریافت کنند، افزود: در صورتی که کارت ورود به جلسه داوطلبان دارای اشکال باشد می‌توانند برای رفع آن به دانشگاه یاسوج و مراکز برگزاری کنکور در شهر‌های بویراحمد، دنا، گچساران، کهگیلویه، لنده و بهمئی مراجعه و رفع نقص کنند.   کرمی کل داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ در استان را ۱۹ هزار و ۱۱۵ نفر عنوان کرد و با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۷۴۷ نفر از داوطلبان زن و ۷ هزار و ۳۶۷ نفر مرد هستند، گفت: ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر از داوطلبان متقاضی شرکت در گروه آزمونی رشته تجربی هستند که بیشترین شرکت کنندگان در کنکور امسال هستند.   کرمی با بیان اینکه ۶ هزار و ۴۰۷ نفر از داوطلبان آزمون تجربی زن و ۳ هزار و ۹۴۰ نفر مرد هستند، گفت: صبح روز پنج‌شنبه ششم اردیبهشت آزمون رشته‌های ریاضی و علوم انسانی و بعدازظهر آزمون رشته‌های هنر و زبان خارجی برگزار می‌شود.   رئیس دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت نیز داوطلبان رشته علوم تجربی با هم به رقابت می‌پردازند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • رقابت بیش از ۱۹ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور ۱۴۰۳
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی راه یافتند
  • زنجان؛ میزبان اردوی دوستی کشور