Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@23:56:07 GMT

بازداشت شیطان فراری هرمزگان / او مسلح بود

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۸۲۰۸

بازداشت شیطان فراری هرمزگان / او مسلح بود

 سردار غلامرضا جعفری روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای دستگیری محکومان تحت تعقیب و متواری و در اجرای دستور صادره از شعبه دوم اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس مبنی بر جلب و دستگیری محکوم متواری به اتهام تجاوز به عنف، سرقت منزل، نزاع و درگیری، ضرب و جرح عمدی با اسلحه و نگهداری اسلحه غیر مجاز با توجه به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد نامبرده دارای سوابق تجاوز به عنف، قتل، سرقت منزل، نزاع و درگیری و محکوم به پرداخت دیه بود و از سال ۹۴ تاکنون متواری شده بود.

پایان کار محکوم تحت تعقیب و متواری با تلاش پلیس هرمزگان

 فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده فنی، اطلاعاتی و پلیسی و با همکاری اداره اطلاعات جنایی پس از اطمینان از حضور محکوم علیه در منزلی در یکی از محلات شهرستان بندرعباس، اکیپی از مأموران مجرب اداره عملیات ویژه به آدرس فوق اعزام شدند.

عامل تجاوز در هرمزگان دستگیر شد

سردار جعفری بیان داشت: مأموران پس از محاصره محل اختفاء متهم و رعایت حقوق شهروندی، وی را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند که پس از تکمیل پرونده نامبرده به دادسرا اعزام و با توجه به محکومیت قطعی صادره توسط شعبه اجرای احکام روانه زندان بندرعباس شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دستگیری اتهام تجاوز عامل تجاوز اخبار حوادث تجاوز تحت تعقیب متواری شیطان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت گلشیفته فراهانی بازار آزاد گلشیفته فراهانی عکس فریبا نادری بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در بیش از ۱۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.
دکتر غلامعلی جاویدان افزود: این غرفه دو روز ادامه دارد.

بیشتربخوانید:  اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود