Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – طارمی مقابل فامالیکائو برای چهارمین هفته متوالی در لیگ پرتغال موفق به گلزنی شد تا آمارش در ریوآوه را تکرار کند. مهدی در فصل ۲۰/۲۰۱۹ و در زمانی که در ریوآوه توپ می‌زد، بین هفته‌های ۲۶ تا ۲۹ لیگ پرتغال موفق به گلزنی شد و حالا بین هفته‌های شانزدهم تا نوزدهم توانسته دروازه حریفان پورتو را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی نه تنها به آمار ویژه‌اش در ریوآوه رسیده بلکه او اولین بازیکن شاغل در لیگ پرتغال است که در این فصل موفق شده در چهار هفته متوالی، گلزنی کند. 

مهدی با ۴ گلی که در این ۴ هفته به ثمر رسانده، حالا در در پایان هفته نوزدهم لیگ پرتغال، با ۱۱ گل زده در رده سوم برترین گلزنان این تورنمنت قرار دارد و ۴ گل با آقای گل فعلی لیگ پرتغالی داورین نونز مهاجم بنفیکا فاصله دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پورتو پورتو مهدی طارمی لیگ پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که پس از 111 روز یکبار دیگر در یک مسابقه از رقابت های لیگ برتر پرتغال در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، باز هم روی جریان بازی اثرگذار بود و موفق شد با یک پاس طلایی و دیدنی، گل دوم تیمش را بسازد تا پورتو سه امتیاز حساس را در استادیوم پینا مانیک از آن خود کند.

طارمی که مدت زمان طولانی را از میادین به دور بود و در دو بازی قبلی پورتو برابر فامالیسائو و ویتوریا گیمارش موفق شده بود گلزنی کند، در این مسابقه نیز با اعتماد سرجیو کونسیسائو مواجه شد و از ابتدا برای فتح دروازه کاساپیا به میدان رفت البته که او بدشانس بود و نتوانست گلزنی کند ولی گل پیروزی بخش تیمش را ساخت.

در این بازی، پورتو توسط گالنو در دقیقه 31 پیش افتاد اما دروازه اژدها خیلی زود باز شد و در ادامه آبی و سفیدها توانایی عبور از سد دفاعی پرقدرت میزبان را نداشتند و حتی در دو صحنه نیز خوش شانس بودند که روی ضدحملات دروازه شان باز نشد تا آنها به ادامه بازی امیدوار باشند.

طارمی که در این بازی کمی از محوطه جریمه کاساپیا دورتر آمده بود تا بتواند با توپ گیری و خلق موقعیت زمینه را برای گلزنی تیمش مهیا کند، دو بار در این امر موفق شد که فقط یکی از آنها مورد پذیرش تیم داوری قرار گرفت و همان یک گل نیز برای پیروزی کافی بود.

طارمی ابتدا در دقیقه 50 و پس از آنکه درون محوطه جریمه صاحب توپ شد، با یک پاس دیدنی به پشت محوطه جریمه، فرصت خوبی را برای روماریو بارو مهیا کرد که در ابتدای نیمه دوم به میدان رفته بود. ضربه دیدنی و محکم این بازیکن وارد دروازه شد اما از آنجایی که طارمی در لحظه ارسال پاس در آفساید قرار داشت، این گل تماشایی مردود اعلام شد.

اما مهاجم ایرانی پورتو از هدفش برای گلسازی دست نکشید و چند دقیقه بعد موفق شد پاس گل پیروزی بهش تیمش را بدهد. طارمی که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با سری بالا و دیدی عالی، یک پاس طلایی را برای نیکولاس گونزالس ارسال کرد و این بازیکن نیز با شوتی تماشایی، گل دوم اژدها را به ثمر رساند.

طارمی که پیش از این فقط یک بار در لیگ برتر پرتغال و در هفته ششم برابر ژیل ویسنته توانسته بود پاس گل بدهد، دقیقا پس از گذشت 210 روز یا عبارتی 7 ماه کامل، توانست در یک بازی لیگ پاس گل بدهد تا یک بار دیگر اثرگذاری خود روی یکی از گل های پورتو را نشان دهد.

مهاجم ایرانی در دقیقه 64 این شانس را داشت تا گلزنی کند ولی این اتفاق رخ نداد. پورتو در پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که طارمی پشت توپ ایستاد. او دقیقا همان دورخیزهایی که زمان ضربات پنالتی انجام می دهد را تکرار کرد و ضربه اش را روانه دروازه کرد.

شوت طارمی به حدی خطرناک بود که حتی گزارشگر پرتغالی نیز تصور می کرد توپ وارد دروازه شده است. در شرایطی که سنگربان کاساپیا چالش مانکن اجرا کرده بود، ضربه بازیکن بوشهری با اختلاف بسیار کمی از کنار تیرک به بیرون رفت.

طارمی که علاقه زیادی داشت در این بازی گلزنی کند، در نهایت و در دقیقه 85 جای خود را به دنی لودر داد و نتوانست آمار گلزنی خود را بهبود ببخشد. پورتو نیز بازی را دو بر یک پیروز شد و با 62 امتیاز به رتبه سوم بازگشت.

دیگر خبرها

  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • کونسیسائو: طارمی حالا همان بازیکنی است که همیشه بود
  • تمجید کونسیسائو از مهدی طارمی/ مهاجم ایرانی متعهد و حرفه ای است
  • تصمیم سرمربی پورتو در خصوص مهدی طارمی
  • جایگاه طارمی در پورتو حفظ شد
  • طارمی جایگاهش در ترکیب اصلی پورتو را حفظ می‌کند