Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، طرح دریافت ایده ها، نظرات و پیشنهادات مردمی در خصوص برگزاری مراسم و مناسبت های انقلابی و مذهبی به صورت اینترنتی اجرا می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛با توجه به تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص برگزاری مراسم و مناسبت های انقلابی به صورت مردمی و به‌کارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان انقلابی و طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم و مناسبت ها، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  در نظر دارد، به منظور برقراری رابطه دوسویه و تعامل سازنده با مردم عزیز ایران اسلامی و دریافت ایده ها، نظرات و پیشنهادات آنها در امر خطیر بزرگداشت مراسم و مناسبت های انقلابی و مذهبی، طرح جمع آوری ایده های مردمی به صورت اینترنتی را اجرایی کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز درج معه خبرنگاران  گفت: به همین منظور و در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین شناخت ایده های خلاقانه و طرح های نوآورانه در خصوص مراسم و مناسبت ها (همچون یوم الله 22 بهمن، 13 آبان، روز قدس، اعیاد شعبانیه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) اقدام به جمع آوری ایده های نو و پیشنهادهای کاربردی درباره بخش های مختلف مراسم و مناسبت ها در قالب یک فراخوان عمومی کرده است.

26 کمیته  تخصصی برنامه‌های دهه فجر در استان کرمانشاه تشکیل شدبرنامه‌های دهه فجر چهارمحال و بختیاری با تشکیل 26 کمیته تخصصی اجرا می‌شود

حجت الاسلام ملایی اظهارکرد: همچنین این شورا قصد دارد،جهت مشارکت هر چه بیشتر هموطنان انقلابی و مردم شریف ایران، سامانه ایده پردازی مراسم و مناسبت ها را راه اندازی نموده و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در دسترس عموم مردم قرار دهد.

وی بیان کرد: بنابراین با توجه به لزوم سنجش شرایط لازم برای اجرای این طرح از مردم شریف دعوت می شود در طرح آزمایشی که فرم مربوط به آن، از طریق لینک زیر قابل دسترسی است، مشارکت نمایند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: هموطنان عزیز می توانند با اشتراک گذاری لینک فوق ما را  در دستیابی به نتایج بهتر یاری نمائید. بدیهی است ایده ها و نظرات ارزشمند شما می تواند زمینه ساز برنامه ریزی های مؤثر برای این نهاد مردمی  است و از ایده های برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/250/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراسم و مناسبت ها ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس

مراسم گرامیداشت سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی؛ چهل‌وچهارمین سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت، با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، معاون سیاسی استاندار خراسان‌جنوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، امام جمعه طبس، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان استانی و قشرهای مختلف مردم در محل وقوع این واقعه (مسجد شکر طبس) برگزار شد.

افتتاح سایت اینترنت همراه در محوطه مسجد شکر، اجرای سرود، خاطره گویی و روایتگری شاهدان عینی واقعه صحرای طبس، سخنرانی همسر شهید محمد منتظر قائم و رونمایی از ۵۰ پوستر طراحی شده در رویداد ملی «افول ابرهه» از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این مراسم است.

به گزارش ایمنا، چند فروند هواپیما و بالگرد نظامی آمریکا که به جهت انجام عملیات خرابکارانه و آزادی گروگان‌های آمریکایی وارد ایران شده بودند، پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ بر اثر طوفان شن در صحرای طبس از بین رفتند و عملیات آمریکایی‌ها با عنوان «پنجه عقاب» با شکست مواجه شد.

صحرای طبس در فاصله ۱۳۰ کیلومتری محور طبس - یزد قرار دارد و پنجم اردیبهشت هر سال به همین مناسبت مراسمی با حضور مردم و مسئولان در محل مسجد شکر طبس (محل وقوع واقعه) برگزار می‌شود.

کد خبر 747500

دیگر خبرها

  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی