Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@02:12:50 GMT

طرح بازنگری جامع شهر یاسوج تصویب شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۸۶۰۵

طرح بازنگری جامع شهر یاسوج تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک اقبالی اظهار داشت:طرح بازنگری  جامع شهر یاسوج با همکاری اداره کل راه‌ و شهرسازی استان  در شورای عالی شهرسازی  و معماری کشور به تصویب رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این طرح با هدف تدقیق ضوابط و کاربری‌ها، تعیین محدود و حریم نهایی شهر، تعیین تکلیف پهنه‌های بدون کاربری و اراضی متداخل با محیط‌ زیست از حریم شهر، تدوین و به تصویب شورای‌عالی معماری و شهرسازی کشور رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس طرح جامع شهر یاسوج مدیر کل راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،مهدی قلندری گفت: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز هدف از تاسیس این دبیرخانه را ایجاد زمینه‌ای برای خلق ایده‌های و استعدادهای نوآورانه برای ارتقای فضاهای عمومی، توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع معماری و شهرسازی دانست.
وی تاکید کرد: همه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز ابتدا در این دبیرخانه ثبت و فرایند برگزاری مسابقه توسط این معاونت اجرا می شود.

دیگر خبرها

  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • سند هوش مصنوعی به زودی تصویب می شود
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور